loading...
بازی و تکنولوژی
عرفان بازدید : 93 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)
hfhjf.jpgٰ
Crysis 3

بازی است که توسط کرایتک ساخته شده و توسط EA برای پلتفرمهای PC, X360 و PS3 منتشر شده است.
مأموریت ما خاموش کردن یک موتور عظیم در منطقه است، به نظر حرارت آن بالا رفته و ممکن است در اثر آن انفجار صورت بگیرد. کمی جلوتر، دشمنان به ما حمله می کنند و مبارزه آغاز می شود. اولین چیزی که چشم ما را به خود خیره می کند، نورپردازی قوی بازی است.

 

نام بازی: Crysis 3
پلتفورم : PC
ژانر: Action
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
درجه بندی سنی : 16+
درباره PC ,
عرفان بازدید : 98 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

50343-tomb-raider-2013-old-full.jpg

 

Tomb Raider 2013

تواسنت از مجله GamesMaster UK امتیاز خوب 90 از 100 بگیرد. این مجله از جلوه های بصری بازی تعریف کرده و به این بخش امتیاز 95% داده. همچنین طبق گفته منتقد بازی به پایان بردن مراحل اصلی 10 تا 15 ساعت طول میکشد و اگر بخواهید کل جزیره را بگردید حدود 20 ساعت باید با لارا کرافت باشید.
لارای جوان در کشتی "استقامت” به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که "لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است.

درباره PC ,
عرفان بازدید : 113 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)
hdghtgsdfg.jpg
Sniper Ghost Warrior 2
از زمان عرضه نسخه اول « تک تیرانداز: جنگجو شبح » این عنوان بر روی تمامی پلتفرم ها ۳ میلیون نسخه فروش داشته است. «جنگجو شبح ۲» برای طرفداران این سری یک تجربه بهتر را به ارمغان می اورد و دنیای نظامی را به ان ها نشان می دهد.

Sniper: Ghost Warrior 2 تنها بازی اول شخص تیر اندازی چند پلتفورمه می باشد که بر اساس تجربیات تک تیراندازهای واقعی ساخته شده است. این بازی با دقت بالایی طراحی شده و دارای ماموریت های تک تیراندازی متنوع تری می باشد.

Sniper محبوبیت این کلمه به ظاهر ساده به قدری زیاد است که همه ساله تمامی عناوین اول شخص شوتر بزرگ سعی می کنند تا حداقل یکی از مراحل خود را به این بخش اختصاص دهند. این موفقیت ها باعث سرآغازی برای ساخت قسمت دوم شد.
این نسخه از بازی با موتور گرافیکی قدرتمند «کرای انجین ۳» ساخته شده است و به لطف این موتورگرافیکی جلوه های بصری شگفت انگیزی را به بازیکنان نشان خواهد داد.
درباره PC ,
عرفان بازدید : 150 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

8454.jpg

 

داستان Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier با مرگ یکی از دسته های گروه Ghost آغاز می شود. آن ها در ابتدای بازی به قصد حمله به یک گروه تروریستی کار خود را آغاز می کنند و مأموریتشان را نیز با موفقیت به پایان می رسانند، ولی در آخر، درست در لحظه ای که کارکتر بازیباز به قصد بررسی یکی از کامیون های دشمن، درب آن را باز می کند، بمبی منفجر می شود و نتیجه آن مرگ دسته جمعی گروه را رقم می زند. پس از این اتفاق بازیباز به یکی از پایگاه های آمریکا برده می شود. جایی که نظامین در حال تشییع پیکر برادرانشان هستند و آن ها را با هواپیما به کشورشان باز می گردانند. دقیقاً چندی پس از این اتفاق گروهی جدید از نیروی اشباح به قصد سرکوب عاملان این انفجار تشکیل می شوند و مأموریت می گیرند تا به کشورهای مختلف رفته و عوامل این اتفاق را از بین ببرند، ولی در این راستا مسائلی به وجود می آیند که اصلاً به موضوع بمب گذاری ارتباطی ندارد اما گروه موظف می شود تا به آن ها رسیدگی کند.یکی از مسائلی که Future Soldier را نسبت به دیگر عناوین هم سبک خود منحصر به فرد می کند وجود یک گیم پلی خاص در بازیست. مسأله اصلی که در روند بازی وجود دارد این است که درگیری های پرسروصدا مرگ شما را در پی خواهد داشت، مگر اینکه در شرایط خاصی قرار بگیرید و مجبور به مبارزه رو در رو شوید.

تاریخ انتشار : 21/6/2012
سبک بازی : Action
استودیو سازنده : Ubisoft Paris , Red Storm Entertainment
منتشر کننده : Ubisoft
زبان بازی :English

درباره PC ,
عرفان بازدید : 436 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (11)

sdfsdsgs.jpg

بازی Max Payne 3 قسمت سوم از سری بازی های پرطرفدار مکس پین است و پس از چند سال که از انتشار قسمت دوم آن می گذرد، ارائه شده است. کاراکتر اصلی بازی یعنی مکس این بار در نیویورک شغلی ندارد و به عنوان یک محافظ شخصی در سائوپائولو برزیل زندگی خواهد کرد. مکس با ظاهری متفاوت و البته جذاب تر و در حالی که موهای سر خود را تراشیده و به مسکن و مشروب خوری روی آورده است در بازی حضور دارد. طراحی فوق العاده و بازسازی فضای نیویورک، کوچه های تنگ و باریک، فضاهای تیره با نور پردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود از عوامل نوآوارنه و فیلم گونه در مکس پین 1 و 2 بود که به همراه ویژگی هایی مانند نشانه گیری های خودکار (شما فقط حدود هدف را تعیین می کنید) و پرش به صورت حرکت اهسته (Slow Motion) زیبایی و سرعت را در بازی دو چندان می کردند.

ویژگی های بازی Max Payne 3 :

  • پیگیری روند داستانی
  • طراحی فوق العاده محیط بازی
  • افکت های سینمایی
  • تغییر لوکشین بازی نسبت به قسمت های قبلی بازی
  • پرش به صورت حرکت اهسته
  • نشانه گیری های خودکار
  • اسلحه های جدید
  • و ...
درباره PC ,
عرفان بازدید : 113 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

Metro Last Light

 

Metro Last Light

داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند. شما در این بازی باید سربازی به نام آرتیوم را کنترل کنید که همراه با دوستان و سربازان دیگر وظیفه آزاد سازی افراد و نجات جان مردم باقیمانده و نیز پاکسازی تونل ها و مترو ها را بر عهده دارد.شما در این مکان تنها نیستید گروه های خرابکار و گروه هایی که نگرش نئونازیسم دارند و موجودات جهش یافته در جای جای تونل ها و مترو ها پراکنده هستند.بین این گروه ها درگیری های زیادی شکل گرفته که با گذشت هر روز به وضع وخیم روسیه می افزاید و کنترل این گروه ها لحظه به لحظه سخت تر و دشوار تر میشود.شما باید در حکومت مطلق این گروه ها و موجودات، اولا زنده بمانید دوما وظیفه ی خود را به درستی انجام دهید.

درباره PC ,
عرفان بازدید : 84 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

 

sdasda.jpg

Resident Evil: Revelations

شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evilناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های 1 تا 3 این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای 3DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند.

Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند.
درباره PC ,
عرفان بازدید : 289 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (2)
http://a388.phobos.apple.com/us/r30/Purple/v4/cc/03/dc/cc03dc85-145e-39bd-1ceb-8aed29f94c29/mzl.sdjsdgbz.1024x1024-65.jpg
  • چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲
  • ورژن : 1.0
  • نویسنده مطلب : erfan
  • قیمت : رایگان
  • سایز: 1900 مگابایت
  • شرکت سازنده : Semaphore Est
  • مورد نیاز : سازگار با آیفون 4S به بالا و آیپاد 4 به بالا و آیپد 3 به بالا با ورژن 4.3 به بالا

**بازی اکشن سوم شخص با پشتیبانی زبان شیرین فارسی **

دوستان اپلی امروز سورپرایز ویژه ای برای شما تدارک دیده ایم.این بازی که دقایقی پیش عرضه شده است از قرار معلوم بسیار فوق العاده است.این بازی یک شوتر سوم شخص است که گرافیک آن محشر کار شده است و حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد.

وقتی فاریس و خواهرش دانیا تماسی دریافت می کنند که آنهارا به مراکش دعوت می کند،آنها با خوشحالی به مراکش سفر می کنند اما در این میان ماجراهایی پیش میاید که مسیر زندگی آنها عوض می شود.

لوکیشن های بازی در شهر هایی چون مراکش،دمشق،اسکندریه و … اتفاق می افتد و شما را پای بازی میخکوب میکند

بازی دارای دو صدای انگلیسی و عربی است اما میتوانید با انتخاب از ۲۱ زبان مختلف دنیا از جمله فارسی بازی را با زیرنویس دنبال کنید

پیشنهاد می کنم بدون هیچ فکری همین الان این بازی محشر را دانلود کنید.دقت کنید که بازی مجانی میباشد اما برای بازکردن نسخه کامل باید ۴٫۹۹ دلار پول دهید که به صورت in-App Purchase است و با توییک LocaliApstore میتونید مجانی بازی را باز کنید

توجه:این بازی نیاز با آیپد ۲ به بالا و آیفون ۴S به بالا دارد!

عرفان بازدید : 128 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دقایقی پیش و در کنفرانس خبری مایکروسافت، کنسول جدید این این شرکت با نام XBOX ONE رونمایی شد! این کنسول که به نوعی وارث تاج و تخت پادشاهی Xbox 360 محسوب می‌شود، دارای قابلیت‌های متفاوتی می‌باشد که در ادامه به چندی از آن‌ها که در اوایل کنفرانس اعلام شدند، اشاره می‌کنیم.

xbox 0039 کنسول نسل بعد مایکروسافت رونمایی شد؛ به XBOX ONE خوش‌آمد بگویید!

 

رونمایی کنسول مانند بسیاری از برنامه‌های مایکروسافت توسط Don Matrick صورت گرفت. وی ابتدا در رابطه با چگونگی تغییر کاربری و انقلاب اتاق‌های نشیمن صحبت کرد و افزود که این روزها اتاق نشیمن نه تنها محلی برای دور هم جمع شدن اعضای خانواده است، بلکه محلی برای گردآوری تمامی علایق آن‌ها نیز می‌باشد. وی سپس با گفتن Xbox On کنسول نسل هشتمی مایکروسافت را روشن می‌کند!
این مسئله بیان‌گر این است که Xbox One از قابلیت کنترل صدا (چیزی شبیه به کینکت اما با قدرت بالاتر) و هم‌چنین سیستم کنترل سرگرمی نوینی برخوردار خواهد بود. واسط کاربری بی‌نظیر One این اجازه را به شما می‌دهد تا به راحتی بین بخش‌های مختلف کنسول سوئیچ کرده و از انجام کارهای روزانه خود لذت ببرید. هم‌چنین تا این لحظه در کنفرانس دیده شده که کنسول به فناوری شبیه به SmartGlass مجهز می‌باشد و به راحتی توسط دیگر Deviceها قابل کنترل می‌باشد.

در ادامه می‌توانید تصاویری از این کنسول را مشاهده کنید:

xbox 0038 کنسول نسل بعد مایکروسافت رونمایی شد؛ به XBOX ONE خوش‌آمد بگویید!

عرفان بازدید : 150 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Resident Evil 6

Resident Evil 6

همیشه عناوینی هستند که بخشی از تاریخ صنعت بازی را تشکیل می دهند. بدون شک سری Resident Evil یکی از همین بازی ها است که توسط

شینجی میکامی (Shinji Mikami) بازیساز بزرگ ژاپنی خلق شد. گر چه دیگر میکامی پس از نسخه چهارم از Capcom جدا شد، اما پروژه ساخت RE پایان

نیافت.بازی Resident Evil 6 در مکان های مختلفی رخ می دهد و به همین دلیل ما شاهد طراحی ساختمان های مختلف، قسمت هایی در پشت بام و

صحنه های کاور گیری بسیار زیبایی در بازی هستیم. برخی از این قسمت ها واقعاً حس ترس خوبی در خود دارند و از این موضوع نیز متشکریم که برخی از

کارمندان RE6 به بازی Dead Space علاقه مند هستند و در ساخت آن حضور داشته اند.سیستم بازی در این قسمت را می توان حالت ارتقاء پیدا کرده روند

گیم پلی بازی در RE4 دانست که به بازیکنان اجازه می دهد در زمان حرکت نیز تیراندازی کند یا به وسیله سلاح سرد به سمت زامبی ها حمله ور شود.

یکی دیگر از قسمت هایی که Capcom آن را در E3 امسال به نمایش درآورد، صحنه هایی بودند که بازیکنان کنترل جیک مولر (Jake Muller) به دست می

گرفتند.

درباره PC ,
قالب به فروش می رسد .(با قیمت مناسب)


برای خرید با ایمیل ما تماس بگیرید



با امکان ویرایش



erfansadeghi13@yahoo.com

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
سلام، من عرفانم براي اشنايي بيش تر شما عزيزان با تكنولوژي هاي روز و اخبار بازيها و تكنولوژي و مطالب جدید اين وبلاگ را ايجاد نمودم و در خدمت شما عزيزان هستم. از همه كساني كه به اين وبـــــــــلاك مراجعه مي نماينددرخــــــــــــــواست مي كـنم كه با ارايه نـــظر وپيشنهاد وانتقاد سازنده مرا ياري نمايند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما ظرفدار کدوم می باشید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 1,717
  • بازدید کلی : 14,649
  • کدهای اختصاصی

    ایران اسکین



    تبلیغات

    در صورتی که تمایل دارید تبلیغات شما در وب ما قرار گیرد به ما ایمیل دهید


      

    -->


    ERFANSADEGHI13@YAHOO.COM