loading...
بازی و تکنولوژی
عرفان بازدید : 74 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

shabgard

بازی ایرانی “شبگرد:طلوع تاریکی” یکی از عناوین مورد انتظار گیمرهای ایرانی است که با نمایش های جالب توجهش،علافه مندان بسیاری پیدا کرده است.حال استودیو سازنده ی این عنوان یعنی “پردیس” ویدئوی جدیدی از روند بازی خود منتشر کردند که شامل گیم پلی و صحنه های سینماتیک جالب آن است.در ادامه میتوانید اطلاعات بیشتر و ویدئو تریلر جدید را مشاهده و دانلود کنید.

 

 

اطلاعات زیر از وب سایت اصلی این بازی روایت شده است :

زمانی که خلافکاران از دست عدالت فرار می کنند و در تاریکی شب دنیا را به سمت تباهی میبرند، مردی از جنس شب، از درون سایه ها علیه آنها برمیخیزد. او شبگرد ، فرشته شب و آواز عدالت است و ناخواسته وارد ماجرایی می شود که آینده ای مبهم دارد. قهرمانی که برای پی بردن به سرگذشت تاریکش به کابوس خلافکاران تبدیل می شود.

 

  اسکرین شات ها به همراه تریلر در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 66 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

 

xbox-one-console-kinect-controller

همانطور که پیش از این اعلام شد، مرجع خبری تحلیلی یورو گیمر نسبت به تهیه لیست بازی های تایید شده برای کنسول های نسل بعد سونی و مایکروسافت اقدام کرده است. پیش از این لیست بازی های سونی را ارائه دادیم. حال می توانید در ادامه مطلب لیست بازی های Xbox One را مشاهده کنید.

اولین چیزی که در لیست بازی های Xbox One خودنمایی می کند، بازی های انحصاری این کنسول قدرتمند است که حداقل این گونه به نظر می رسد که در نخستین سال از نظر کمیت عناوین انحصاری از PS4 جلو افتاده. اما در بخش عناوین مالتی پلتفرم می توان به بازی TitalFall اشاره کرد که توسط خالقان Medal of Honor و Modern Warfare تنها برای X360 / Xbox One / PC عرضه خواهد. در مورد لیست عناوین انحصاری هم توضیحات زیادی نمی توان داد چرا که نام سازندگان و خودشان و نمایش های تبلیغاتی آن ها تاحدودی گویای سطح این بازی هاست. البته شاید بتوان به عنوان Ryse: SoR اشاره داشت که اولین همکاری کرایتک با مایکروسافت محسوب می شود. همچنین بازی Dead Rising 3 که بر خلاف قسمت های گذشته اش این بار در انحصار یک کنسول قرار خواهد خواهد گرفت.

لیست بازی های Xbox One که تا تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۱۳ برای این کنسول تایید شده اند:

 

در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 71 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

 

PS4

سایت یورو گیمر طی اقدامی جالب دست به تهیه ی لیستی زده که تمام عناوینی مقرر است تا بر روی کنسول خانگی نسل بعد سونی یعنی Play Station 4 عرضه شود را تهیه کرده که می توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

همانطور که مشاهده می کنید تا به امروز تنها ۷ بازی انحصاری برای کنسول PS4 تایید شده که در قیاس با رقیبش یعنی Xbox One از نظر کمیت یک گام عقب تر است اما یوروگیمر به این موضوع هم اشاره داشته که در نخستین سال عرضه این کنسول PS4 بیست بازی بیشتر نسبت به X1 خواهد داشت. علاوه بر این ها دو عنوان MMO با نام های Final Fantasy 14: A Realm Reborn and DC Universe Online باعث شده تا این کنسول در بخش بازی های آنلاین برابر کنسول جدید مایکروسافت حرف زیادی برای گفتن داشته باشید.

لیست بازی های PS4 که تا تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۱۳ برای این کنسول تایید شده اند :

 

 در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 104 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

20130611_playstation_4

سونی در یک مصاحبه ی مطبوعاتی به مناسبت کنفرانس مطبوعاتی خود در E3 در امروز ، جزییات جالبی را از مشخصات سخت افزاری PlayStation 4 ، قیمت لوازم جانبی این کنسول و بیشتر را فاش کرده است که در ادامه می توانید مشاهده فرمایید.

 

رنگ اولیه ی کنسول PlayStation 4 رسما با نام “Jet Black” نامیده خواهد شد و اولین مدلی که قرار است از این کنسول در سرتاسر جهان عرضه شود با نام CUH-1000A شناخته می شود.

بدنه ی این کنسول نیز کاملا روشن و سبک طراحی شده است .

زمانی که کنسول روشن باشد نشانگر قدرت با رنگ آبی خواهد درخشید و شما می توانید به آسانی این کنسول را در دو موقعیت افقی و عمودی قرار بدهید که باعث پنهان کردن کابل ها هم خواهد شد.

لوازم جانبی این کنسول نیز شامل یک کنترل بی سیم DualShock 4 با قیمت ( RRP $59/€۵۹/£۵۴)  ) در مناطق مختلف جهان می باشد و قیمت PlayStation Camera هم (US$59/€۴۹/£۴۴) خواهد بود.

در حالی که فعلا لاین آپ ps4 تایید نشده است ولی بنا بر اعلام سونی ۱۱۰ بازی در حال ساخته شدن بر روی این کنسول است و تعدادی از سازندگان بازی توانسته اند که برنامه هایی که برای سیستم های خود دارند را از ۱۲۶ به ۵۰۵ افزایش دهند. ۳۰ بازی نیز در ۱۲ استدیوی first-party در حال ساخته شدن می باشد و از بین این بازی ها، ۲۰ تای آن هم در عرض یک سال از انتشار این کنسول در دسترس خواهد بود.

اگر چه مشخصات نهایی این کنسول مدام در حال تغییر می باشد ، ولی این کنسول ظاهرا در حالت استاندارد دارای یک هارد۵۰۰GV HDD خواهد بود که البته مقداری از این حافظه هم به اشغال نرم افزار هایی که در کنسول ps4 است در خواهد آمد.

در ادامه مطلب می توانید یک جدول از برخی مشخصات این کنسول را مشاهده فرمایید :

 

عرفان بازدید : 56 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (1)
عرفان بازدید : 128 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)
mzl.ebyyvuay.175x175-75
  • جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
  • ورژن : 1.0.0
  • نویسنده مطلب : erfan
  • قیمت : 6.99
  • سایز: 1400 مگابایت
  • شرکت سازنده : Gameloft
  • مورد نیاز : سازگار با آیفون 4 به بالا و آیپاد 4 به بالا و آیپد 2 به بالا با ورژن 5.0 به بالا

***نسخه جدید بازی Gangstar  با لینک مستقیم!!!***

لحظه ای که مه ما انتظار آن را می کشیدیم فرا رسید!نسخه جدید بازی Gangstar در همین ساعت در اپ استور نیوزیلیند منتشر شد و ما هم به فاصله ی چند دقیقه آن را برای شما عزیزان قرار دایدم!

همه ی شما بازی Gangstar Rio را بازی کرده اید و از گرافیک و گیم پلی بی نظیر آن لذت برده اید.هم اکنون می توانید نسخه Las Vegas آنرا امتحان کنید

در این نسخه داستان بازی در شهر Las Vegas اتفاق می افتد.شهری که مقر اصلی قمار بازان جهان است و کازینو های آن در جهان بی نظیر است!

در این نسخه با نقشه ای ۹ برابر نقشه قبلی سر و کار دارید.گرافیک بازی بسیار بالا رفته است و سرسام آور است.داستان بازی نیز مانند نسخه قبلی بسیار جذاب و زیبا طراحی شده است.

این دفعه شما با وسایل نقلیه ی وحشی چون موتور های Outlaw مواجه هستید که بسیار جذاب می باشند.خبر خوب این است که بازی پولی است و خبری از In-App های مزاحم نیست!

عرفان بازدید : 76 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (1)

 

mzl.tpuahace.175x175-75
  • پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۲
  • ورژن : 1.1.2
  • نویسنده مطلب :  erfan
  • قیمت : رایگان
  • سایز: 716 مگابایت
  • شرکت سازنده : Electronic Arts Inc
  • مورد نیاز : سازگار با آیفون 4 به بالا و آیپاد 4 به بالا و آیپد 2 به بالا با ورژن 4.3 به

 آپدیت شده به نسخه ۱٫۱٫۲

 تغییرات ورژن جدید :‌

  • جاده های جدید واقع در شهر زیبای دبی!
  • اضافه شدن یک برند جدید ماشین:Lexus
  • اضافه شدن اتومبیل های جدید مانند:Lexus IS-F, Lexus LFA, Dodge Charger RT, Dodge Charger SRT8
  • اضافه شدن ۵۰ مرحله جدید
  • اضافه شدن قابلیت شب و روز در بازی!

این بازی به گفته سازندگان بهترین بازی اتومبیل سواری ساخته شده برای گوشی های هوشمند است که گرافیک بسیار سرسام آوری دارد!در این نسخه جاده ها بسیار پیشرفته و واقعی طزاحی شده اند و تمام ماشین ها به صورت کاملا حرفه ای و واقعی طراحی شده اند و همگی دارای لیسنس رسمی از شرکت سازنده می باشند

بازی دارای ۴۵ ماشین قابل تقویت و کاستومیز کردن است که در نوع خود بی نظیر هستند و با نهایت جزئیات طراحی شده اند که هر بازیبازی را میخکوب میکند!جاده ها و ترک های بازی مکان های واقعی هستند و دقیقا همانند مکان واقعی طراحی شده اند و فراوانی جزئیات را به راحتی میتوان فهمید

بخش مولتی پلیر یا چند نفره بازی فوق العاده طراحی شده است و شما میتوانید با مردمان سراسر جهان مسابقه دهید و قدرت خود را به رخ آن ها بکشید!

دیگر نمی توان چیزی در مورد این بازی فوق العاده گفت پس پیشنهاد میکنم همین الان بازی را دریافت و نصب کنید تا برای اولین بار در گوشی های موبایل حس بی نظیری از مسابقه با اتومبیل داشته باشید!

دقت کنید که بازی برای نصب نیاز به ۲ گیگابایت فضای خالی دارد که نشان دهنده قدرت بازی است!

عرفان بازدید : 61 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

pes-2013-bart-patch-19.jpg

PESEdit 2013 Patch 3.8 همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2013 که چندی پیش منتشر شده .

 

عرفان بازدید : 70 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (1)
icon175x175_1306474932_f9a1ffc45dae3a227856dcdef8a6a69f
  • دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
  • ورژن : 1.3.34
  • نویسنده مطلب : erfan
  • قیمت : 9.99
  • سایز: 418 مگابایت
  • شرکت سازنده : Electronic Arts Nederland B.V.
  • مورد نیاز : سازگار با آی فون ، آی پاد لمسی، و آیپد.نیاز به IOS 4.3 و یا بالاتر

اپدیت ورژن ۱٫۳٫۳۴

Dead Space

یا فضای مرده یک بازی اکشن و بسیار ترسناک مخصوص گوشی های آیفون است. Dead Space یک بازی بسیار هیجان انگیز است که موجودات تغییر شکل یافته و صداهای هولناک هر لحظه باعث ترس شما می شود به خصوص وقتی که این موجودت هولناک ناگهان از پشت سر به شما حمله و غافلگیرتان کنند. این بازی از سناریو و گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و اگر از علاقه مندان به بازیهای ترسناک باشید مطمعنا این بازی تا ساعتها شما را سرگرم می کند. در کل می توان این بازی را اولین بازی کنسول با موسیقی استریو قدرتمند، جلوه های ویژه صوتی و تصویری با کیفیت، به کار بردن وحشتناک ترین صحنه های سینمایی، گیم پلی فوق العاده جذاب و عمیق با گرافیک بسیار بالا دانست. و با افتخار ”ما برای شما عزیزان این بازی جذاب را با لینک مستقیم آماده کرده ایم .

ویژگی های نسخه ۱٫۳٫۳۴ :

  • پشتیبانی از آیفون ۵
  • بهبود گیم پلی
عرفان بازدید : 258 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (5)

ghdgbdgb.jpg

 

Far Cry 3

یک حال و هوای کاملاً متفاوت نسبت به تمام بازی هایی دارد که تا آخر سال 2012 راهی بازار می شوند. حتی Far Cry 3 را باید عنوانی متفاوت تر از نسخه های قبلی اش دانست. این بازی نه تنها بهتر از نسخه دوم به نظر می رسد، بلکه یاد آن را کلاً از بین می برد. Ubisoft در Gamescom امسال قسمت های جدیدی از این بازی را به نمایش درآورد. حالت Open-World و Sandbox بازی باعث شده که هر کدام از مراحل آن را به شکل ها و روش های مختلف به پایان رساند. در واقع، برای اینکه شما لذت بیشتری ببرید، بازی راه های بی شماری را پیش روی شما قرار می دهد که می تواند برای هر بازیکن به یک شکل باشند.

نام بازی: Far Cry 3
پلتفورم : PC
ژانر: First-Person Shooter
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
حمایت توسط : Ubisoft Montreal
درجه بندی سنی : +18

درباره PC ,
قالب به فروش می رسد .(با قیمت مناسب)


برای خرید با ایمیل ما تماس بگیرید



با امکان ویرایش



erfansadeghi13@yahoo.com

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
سلام، من عرفانم براي اشنايي بيش تر شما عزيزان با تكنولوژي هاي روز و اخبار بازيها و تكنولوژي و مطالب جدید اين وبلاگ را ايجاد نمودم و در خدمت شما عزيزان هستم. از همه كساني كه به اين وبـــــــــلاك مراجعه مي نماينددرخــــــــــــــواست مي كـنم كه با ارايه نـــظر وپيشنهاد وانتقاد سازنده مرا ياري نمايند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما ظرفدار کدوم می باشید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 1,689
  • بازدید کلی : 14,621
  • کدهای اختصاصی

    ایران اسکین



    تبلیغات

    در صورتی که تمایل دارید تبلیغات شما در وب ما قرار گیرد به ما ایمیل دهید


      

    -->


    ERFANSADEGHI13@YAHOO.COM