loading...
بازی و تکنولوژی
عرفان بازدید : 62 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Forza-motorsport-5-First-Look

به جرات میتوان یکی از برترین عناوین شبیه سازی رانندگی صنعت بازی های ویدئویی و رایانه ای را سری بازی های موفق انحصاری Forza Motorsport معرفی کرد که با عرضه ی نسخه های متعدد این سری بر روی کنسول خانگی Xbox 360 و البته انتشار نسخه ی اول آن بر روی کنسول نسل ششمی Xbox،موجب شد تا یک رقیب پر آوازه ی دیگر برای سایر عناوین این سبک پیدا شود و حال پس از عرضه ی موفق چهار نسخه از این سری،استودیو Turn 10 با غیاب در عنوان Forza Horizon بازگشته تا ساخت و توسعه ی یک عنوان از سری بازی های “موتوراسپورت” را البته اینبار در یک کنسول نسل هشتمی،آغاز کند.

 

 

dikB0w5 تخته گاز بر فراز آسمان | اولین نگاه به عنوان Forza Motorsport 5

کاور رسمی عنوان “فورتزا موتوراسپورت ۵″ و گنجانده شدن تصویری از اتومبیل P1 شرکت بریتانیایی “مک لارن”

نام : Forza Motorsport 5

نام سازنده : Turn 10

نام ناشر : Microsoft Studios

سبک : شبیه ساز رانندگی

پلتفرم : Xbox One “انحصاری”

تاریخ انتشار جهانی : نوامبر سال ۲۰۱۳ میلادی

 

 

بقیه در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 87 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

 

DriveClub-First-Look

“برای هر یک از اتومبیلها بیش ۲۵۰۰۰۰ چند ضلعی(پلیگون) به کار رفته است”. این یک واقعیت است، واقعیتی در باره ی بازی Racing جدیدی که در راه است  و پروژه ای جاه طلبانه که  قرار است تعریف جدیدی از این سبک برای ما ارائه دهد. Drive Club قرار است با ایجاد هماهنگی بین دو مقوله ی “شبیه سازی” و “آرکید مسابقه ای” تجربه ای بی نظیر از مسابقه با اتومبیل های لوکس و گران قیمت این روزهای جهان را برای مخاطب به ارمغان بیاورد.

 

استدیوی Evolution Studios سونی  در لیورپول که سازنده ی سری Motorstorm محسوب میشود، در لیورپول تصمیم به ساخت IP جدیدی در سبک مسابقه ای میگیرد که Drive Club نامیده میشود. هر چیزی که تا بحال از این عنوان دیده ایم، نوید یک عنوان متفاوت را میدهد که قرار است  انقلابی بر پا کند.

اینجا دیگر خبر از ماشین های غول پیکری نیست که در جاده ها میزنند همدیگر را لت و پار میکنند، همان تیم این بار عزم خودشان را جزم کرده اند تا Drive Club ی را بسازند که میخواهد نگاهی نو در زمینه ی “شبیه سازی مسابقات اتومبیل رانی” ارائه دهد.

پس از نمایش بازی،‌یکی از مسئولان استدیو Evolution گفته بود که این بازی نه سال است که در حال ساخت بوده ( و مسلما زمان پیش تولید خیلی بیشتر بوده است) و از موج اولین عناوین در دست ساخت برای کنسول PS4 به حساب می آید، پس جای تعجبی ندارد که این همه کار روی بازی جواب داده و حالا که به داشبورد اتومیل های بازی نگاه میکنیم، حقیقتا که فرا واقعی ساخته شده اند.

525322 179070268916020 174571038 n ورای تصور، فراتر از واقعیت | اولین نگاه به Drive Club

سازنده : Evolution Studio

ناشر : Sony Computer Entertainment

سبک : Racing

پلتفرم : PS4

تاریخ انتشار : Q4 2014

Matt Southern از استدیو Evolution میگوید :

 

بقیه در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 65 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

 

GT6-First-Look

همه ی ما معمولا معیار های مشخصی برای سبک ریسینگ در نظر داریم.ما با این معیار ها این عناوین را درجه بندی میکنیم و باتوجه به آن ها میگوییم که تا چه حد به واقعیت نزدیک اند.بسیاری از شما که به سبک ریسینگ علاقه مندید وعموما همNeed For Speed را میشناسید.اما ما امروز میخواهیم به چیزی بپردازیم که از همان ابتدای تولد PlayStation  با ما بوده !  دقیقا ! Gran Turismo همان چیزی بوده که ما از همان ابتدای خلق پلی استیشن آن را میشناسیم.عنوانی بشدت خاص و قوی که همیشه مارا از هرلحاظی برای رانندگی تامین کرده است.اگر شماهم مثل من حداقل یکی از سخت افزار های پلی استیشن را تهیه کرده باشید این حرف من را درک میکنید.ما از همان سال ۱۹۹۷ تا سال ۲۰۱۰ با ۵ نسخه از این عنوان تجربه های شیرینی از یک رانندگی لذت بخش کردیم.ما در این چند سال این سری را بروی هرسه کنسول سونی تجربه کردیم اما آیا واقعا سونی اینبار هم میخواهد مانند کنسول های پیشینش برای PS3  هم نسخه ی جدیدی بعد از GT5 به ارمقان آورد ؟ جواب “مثبت” است ! Gran Turismo 6 یا GT 6 همان چیزی است که سونی برایمان آماده کرده است !

 

مشخصات بازی

boxart eur gran turismo 6 رانندگی واقعی ! | اولین نگاه به Gran Turismo 6

نام : Gran Turismo 6

سازنده : Polyphony Digital

ناشر بازی : Sony Computer Entertainment

سبک بازی : Racing Simulator

پلتفرم مقصد : PlayStation 3

تاریخ انتشار : ربع چهار۲۰۱۳

 

بقیه در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 67 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

 

PES-2014-First-Look

باز هم به سنت هر ساله شاهد نسخه ای دیگر از بازی محبوب Pro Evolution Soccer خواهیم بود. رقابت این بازی با نسخه رقیب غربی خود یعنی FIFA همراه یکی از جذاب ترین رخداد های دنیای بازی های رایانه ای ورزشی بوده است .تقریبا از سال ۲۰۰۸ به بعد نسخه های منتشر شده توسط کمپانی کونامی دچار یکنواختی در گیم پلی و هوش مصنوعی فاجعه بر انگیز شد. هسته اصلی بازی که شامل فیزیک بازیکنان می شد دیگر جواب گوی نیاز ها و هماهنگ با پیشرفت های بازی نبود و از همان سال هاافت PES شروع شد . همان موقع بود که کونامی متوجه پیشرفت های رقیب شد و تصمیم گرفت که انقلابی در بازی خود به وجود بیاورد .

 

250px Pro Evolution Soccer 2014 cover انقلاب 11 مرد قهرمان | اولین نگاه به Pro Evolution Soccer 2014

عنوان :  Pro Evolution Soccer 2014
سبک :   ورزشی – فوتبال سیمولیشن
سازنده و توسعه دهنده :‌ کونامی
ناشر : کونامی
پلتفورم های مقصد : PlayStation 3 , Xbox 360 , Windows PC , PSP
تاریخ عرضه : بیستم سپتامبر ۲۰۱۳ میلادی – بیست و نهم شهریور ۱۳۹۲
رتبه بندی سنی :‌ Everyone

 

 

تیم توسعه بخش ورزشی کونامی در سال ۲۰۰۸ و با شروع افت واضح بازی خود جلسه ای ویژه ترتیب دادند. تصمیماتی در آن جلسه گرفته شد و برنامه ای بلند مدت برای توسعه بخش ورزشی در دستور کار قرار گرفت :

 

 

بقیه در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 102 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Dead-Rising-3-First-Look

زامبی ها یکی از اولین موجوداتی هستند که به عنوان عامل ترس در بازی های ویدئویی مورد استفاده قرار گرفتند. در این بین عناوین بسیاری بودند که از این موجودات بهره می بردند اما برخی ها مانند Resident Evil این موجودات احمق را عامل ترس معرفی کردند و بعضی اوقات هم، مانند آن چه که در Dead Rising دیدیم، زامبی ها بهانه ای برای خون و خون ریزی شدند.

نام: Dead Rising 3

سازنده: CAPCOM Vancouver

ناشر: Microsoft Studios

سبک: Survival Horror

پلتفرم: Xbox One

تاریخ انتشار: نوامبر ۲۰۱۳

تاریخ انتشار (به شمسی): آبان ۱۳۹۲

Dead Rising 3 Cover Art غریزه ی بقا | اولین نگاه به Dead Rising 3

 

بقیه در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 100 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

Killzone-Shodowfall-First-Look

“۳۰ سال گذشته…. حال زندگی بروی سرزمین Helghan ها از بین رفته است. اما هنوز هم جنگ ادامه دارد.گویا Helghan ها هیچ وقت قصد ندارند با ISA سازش کنند.هیچ وقت…”این ها بخشی از چیزی است که باید در Killzone: Shadow Fall منتظرش باشیم.دنیایی بسیار بزرگتر از قبل که سعی دارد بهترین شوتر را برای مخاطبانش به ارمقان بیاورد.این عنوان در اولین نمایش هایی که از خود نشان داده قدرت خیره کننده ی تیم سازنده را برما آشکار کرده است. Guerrilla Games بازهم میخواهد با عنوان جدید خود قدرت کنسول نسل بعدی Sony را ثابت کند همانطور که توانست اینکار را برای PS3 انجام دهد.سونی روی عنوان لانچ کنسول خود حساب ویژه ای بازکرده است چرا که همین عنوان میتواند بهانه ی خوبی برای خرید PS4 باشد.خود را برای یکی از بهترین شوتر های نسل بعد آماده کنید این عنوان همیشه ثابت کرده که شایستگی افتخارات بسیاری را دارا است.بنظر شما آیا Killzone: Shadow Fall میتواند مانند نسخه های قبلی خود طرفداران را راضی کند؟این جوابی است که در ادامه باید دنبال آن باشیم.

 

مشخصات بازی

1371040862 killzone shadow fall سقوط سایه ها | اولین نگاه به Killzone: Shadow Fall

به باکس آرت دقت کنید!همیشه باکس آرت تصویری از یک سرباز Helghast بود اماحالا چطور؟آیا یک شخصیت محور زن دربازی داریم؟

نام : Killzone: Shadow Fall
سازنده : Guerrilla Games
ناشر بازی : Sony Computer Entertainment
سبک بازی : First-person shooter
پلتفرم مقصد : PlayStation 4
تاریخ انتشار : ربع چهار۲۰۱۳

 

بقیه در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 96 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

Quantum-Break-First-Look-Gamefa

در روزهایی که همه در کنار رونمایی از کنسول مایکروسافت منتظر آمدن شرکت خوش سابقه  Remedy و معرفی Alan Wake 2 بودند . شرکت Remedy آمد ولی نه با بازی ایی که همگان انتظارش را داشتند.  در مراسم رونمایی از کنسول Xbox One این شرکت با یک ip جدید و انحصاری برای این کنسول با نام Quantum Break  وارد نسل هشتم خواهد شد. بازی ایی که باز هم مرد اول آن “سم لیک” است. کسی که بدون شک یکی از تاثیر گذارترین اشخاص در روند فعلی سناریو نویسی و ایده پردازی در بازی های ویدئویی دارد. تنها تعداد محدودی از فعالان بازی سازی در دنیا هستند که برای شناخت بازی هایشان باید اول خودشان را بشناسید. امثال هیدئو کوجیما،شینجی میکامی و سم لیک از سازندگان مولف در دنیای بازی سازی به حساب می آیند . این مطلب در مورد یک بازی خاص است که شاید نشود بازی همسبکی برای آن معرفی کرد و مرد شماره یکی بازی یعنی سم لیک نیز از آن دسته از بازی سازهای خاص به حساب می آید پس ما هم این مطلب را خارج از روال “اولین نگاه” های دیگر و با یک جور خاص آغاز میکنیم ،با معرفی کوتاه سم لیک!

 

Quantumbreakcover زمان در کنترل ما نیست/ هست  | اولین نگاه به بازی Quantum Break

نام : Quantum Break

سازنده : Remedy Studio

ناشر : Microsoft Studios

پلتفرم : Xbox One

سبک : Third Person Shooter

تاریخ انتشار : نامشخص

 

 

بقیه در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 78 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

597986893
  • لینک آیتونز
  • شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۲
  • ورژن : 1.0.226789
  • نویسنده مطلب : عرفان
  • قیمت : رایگان
  • سایز : 42 MB
  • شرکت سازنده : PopCap
  • مورد نیاز : سازگار با آیفون 4 به بالا و آیپاد 4 به بالا و آیپد 2 به بالا با ورژن ۵.۱ به بالا

 

دانلود در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 72 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)
mzl.llxoybps.175x175-75
  • لینک آیتونز
  • چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۲
  • ورژن : 1.0.2
  • نویسنده مطلب : عرفان
  • قیمت : $6.99
  • سایز : 808 MB
  • شرکت سازنده : SQUARE ENIX Ltd
  • مورد نیاز : سازگار با آیفون 4S به بالا و آیپاد 5 و آیپد 3 به بالا با ورژن 5.0 به بالا

شاهکار جدید Eidos در کمترین زمان ممکن

 

همانطور که چندی پیش اعلام کردیم قرار بود این بمب جدید بازی ها امروز منتشر شود و همینطور هم شد!

کسانی که این بازی را در کنسول های بازی امتحان کرده اند می دانند با چه چیزی در حال روبه رو شدن هستند.یک اکشن مخفی کاری متفاوت!

گیم پلی و گرافیک بازی واقعا جای حرف ندارد و تک است.بیتشر وسایل و مهمات همانند نسخه کنسولی در این نسخه جا شده اند و البته شخصیت بازی متفاوت می باشد

در این بازی شما باید با امکاناتی که دارید بشریت را از نابودی نجات دهید و کسانی که قصد نابودی کرده ی زمین را دارند از میان بردارید.

تنوع اسلحه ها و مهمات در بازی بسیار زیادی است به طوری که ممکن است گیج شوید!سیستم مخفی کاری بازی همانند کنسول عالی کار شده است..سیستم کاور گیری به طوری است که وقتی به پشت جسمی می روید حالت بازی به سوم شخص تغییر می کند و وقتی خارج می شوید به حالت اول شخص بر می گردد

پیشنهاد می کنم اگر طرفدار این نوع ژانر هستید همین الان دانلود را آغاز کنید!

توجه:این بازی فقط روی آیپد ۳ به بالا،آیفون ۴s به بالا و آیپاد تاچ ۵ اجرا میشود!اللبته بعضی دوستان توانستند با استفاده از آیتولز روی آیپد ۲ هم تست کنند.از قرار معلوم هم با آیپد ۲ مشکلی ندارد

نکته:دوستانی که در تیر اندازی مشکل دارند یا هر مشکل دیگری،توییک xCon را از سورس Insanelyi در سیدیا نصب کنند تا مشکلات برطرف شود

نکته:این بازی روی iOS7 به خوبی اجرا می شود

 

دانلود در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 65 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

MADMAX-First-Look

تعبیر شما از آخرالزمان چیست ؟ میتوان تصور کرد که روزی انسانها به بهانه های مختلف به جان یکدیگر بیفتند. آیا آخرالزمان چیزی خواهد بود که ما تصور میکنیم ؟ جنون ؟ خشونت ؟ فقر ؟ جنگ و و و ! این بار Avalanche  آمده است تا تعبیر جدیدی از آخرالزمان را برایتان معنا کند. آخرالزمانی که در آن یک گلوله هم یک گلوله است. آخرالزمانی که شما را میان سیلی از خشونت و اتمسفری دیوانه کننده رها میکند تا برای بقایتان بجنگید. آخرالزمانی که خشونت شما، دقایق بیشتری برای زنده ماندن را به ارمغان می آورد ! آخرالزمان اینجاست … مرز جنون !

 

255px Mad Max title excerpt from end of E3 2013 trailer reveal during Sony press conference آخرالزمان با چاشنی جنون | اولین نگاه به عنوان Mad Max

نام بازی :  Mad Max

سازنده : Avalanche Games

ناشر : Warner Bros

سبک : اکشن، دنیای باز، آخرالزمانی

پلتفرم : PC, X360, PS3, Xbox One ,PS4

تاریخ انتشار :سال۲۰۱۴

قالب به فروش می رسد .(با قیمت مناسب)


برای خرید با ایمیل ما تماس بگیرید



با امکان ویرایش



erfansadeghi13@yahoo.com

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
سلام، من عرفانم براي اشنايي بيش تر شما عزيزان با تكنولوژي هاي روز و اخبار بازيها و تكنولوژي و مطالب جدید اين وبلاگ را ايجاد نمودم و در خدمت شما عزيزان هستم. از همه كساني كه به اين وبـــــــــلاك مراجعه مي نماينددرخــــــــــــــواست مي كـنم كه با ارايه نـــظر وپيشنهاد وانتقاد سازنده مرا ياري نمايند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما ظرفدار کدوم می باشید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 1,688
  • بازدید کلی : 14,620
  • کدهای اختصاصی

    ایران اسکین



    تبلیغات

    در صورتی که تمایل دارید تبلیغات شما در وب ما قرار گیرد به ما ایمیل دهید


      

    -->


    ERFANSADEGHI13@YAHOO.COM