loading...
بازی و تکنولوژی
عرفان بازدید : 80 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

xboxOne_UI_CMYK_Store

Microsoft با تمام نیروی خود برای چشنواره ی سالانه ی Gamescom در آلمان شرکت کرده است. تا الان اخبار زیادی در باره ی این کنسول منتشر شده است. هم اکنون تصاویری از رابط کاربری Xbox One منتشر شده است که شما می توانید آن را در ادامه مشاهده نمایید.

این تصاویر در زیر قابل مشاهده هستند:

xboxOne UI CMYK home GamesCon 250x140 Gamescom 2013:تصاویری از رابط کاربری کنسول Xbox One منتشر شد xboxOne UI CMYK pins 250x140 Gamescom 2013:تصاویری از رابط کاربری کنسول Xbox One منتشر شد xboxOne UI CMYK Store 250x140 Gamescom 2013:تصاویری از رابط کاربری کنسول Xbox One منتشر شد xboxOne Ready to play copy 250x140 Gamescom 2013:تصاویری از رابط کاربری کنسول Xbox One منتشر شد Forza  deadmau5 screenFINAL 250x140 Gamescom 2013:تصاویری از رابط کاربری کنسول Xbox One منتشر شد

عرفان بازدید : 72 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

fifa-14_1

دقایقی پیش بود که مایکروسافت اعلام کرد میتوانید با خرید یک Xbox One در اروپا یک نسخه از فیفا ۱۴ نیز رایگان دریافت کنید.حال به تازگی تصویر این باندل منتشر شده که میتوانید آن را مشاهده نمایید.

 

50361324851192540627 Gamescom 2013:تصویری از باندل Fifa 14 مخصوص Xbox One منتشر شد

عرفان بازدید : 80 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

ryse_son_of_rome_game-1920x1200

مایکروسافت به تازگی تریلر جدیدی مربوط به Xbox One را منتشر کرده است که در این تریلر می توانیم نمایی از بازی های xbox one را ببینیم. همچنین در این تریلر مایکروسافت ادعا کرده است که بهترین بازی ها برای Xbox One می باشد. در ادامه مایکروسافت یک لیست مفصل از بازی هایی که قرار است برای Xbox One بیاید را هم منتشر کرده که می توانید در ادامه مشاهده فرمایید.

 

در این تریلر شرح داده شده است :

با دارا بودن انحصاری های بلاک استار ، فرنچاینز های جدید ، بازی هایی مولتی پلتفرمی که بر روی xbox one دارای محتویات انحصاری می باشند و همچنین دسترسی سریع تر به محتویات قابل دانلود بازی ها ، بهترین بازی ها برای کنسول Xbox One می باشد.

همچنین به گفته ی مایکروسافت ، بسیاری از طرفداران xbox ، این سوال برایشان پیش آمده بود که چه بازی هایی برای xbox one خواهد آمد و این شرکت نیز در جواب اعلام کرده است :

 

بقیه در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 77 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

xbox-one-logo-wallpaper

به تازگی آقای “آلبرت پنالو” از سوی شرکت صاحب نام مایکروسافت لحظاتی پیش در حساب شخصی خود در تویتر اعلام نمود کنسول Xbox One ساکت تر از مدل اسلیم تازه رونمایی شده ی کنسول Xbox 360 می باشد و حتی در این بین،وی به فن این کنسول لقب “مرده ی ساکت” را بخشیده که یقینا این ویژگی میتواند یکی از نقاط قوت این کنسول نسل هشتمی محسوب گردد.

یکی از مشکلاتی که دارندگان کنسول های خانگی Xbox 360 از سال های اول عرضه ی این کنسول دست و پنجه نرم می کردند،صداهای بسیار گوشخراش مدل های آرکید و الایت این سری کنسول های خانگی نسل هفتم بوده و از آنجا که کمپانی صاحب نام مایکروسافت این ویژگی را در جدیدترین مدل این کنسول ها تحت عنوان “اسلیم” رفع کرد،حال به تازگی آقای “البرت پنالو”،لحظاتی پیش در حساب شخصی تویتر خود اعلام کرده که;کنسول Xbox One بی صدا تر از مدل تازه معرفی شده ی اسلیم سری کنسول های Xbox 360 بوده که در این بین آقای پنالو به فن این کنسول نسل هشتم،لقب “مرده ی ساکت” را اهدا کرده است.

درواقع این خبر از زمانی مطرح شد که یکی از طرفداران سری کنسول های خانگی Xbox،در حساب شخصی آقای پنالو سوالی مبنی بر “آیا فن کنسول Xbox One با صدا همراه بوده؟” جویا شد که در این بین این شخص با چنین جوابی از سوی “آلبرت پنالو” مواجه شد:

این مرده ی ساکت است ! ساکت تر از مدل باریک اسلیم کنسول Xbox 360 …

به هر حال این ویژگی یکی از نقاط قوت کنسول نسل بعد مایکروسافت به حساب می آید.

New Look Xbox 360 614x239 با کنسول Xbox One،سکوت واقعی را تجربه کنید !

Xbox One بی صدا تر از این کنسول …

عرفان بازدید : 58 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

dying_light_12

اخیرا تریلری یازده دقیقه ای از گیم پلی بازی Dying Light منتشر شده است. شما می توانید این تریلر زیبا را در ادامه مشاهده و دانلود نمایید.

 

Dying Light توسط Techland در حال ساخته شدن است و وظیفه ی نشر آن را Warner Bros بر عهده دارد. این بازی یک اکشن اول شخص در سبک survival horror می‌باشد. در این بازی چرخه شب و روز نیز وجود دارد و از آنجا که زامبی ها، نقش اساسی در بازی دارند، شب ها برای بازیباز بسیار خطرناک هستند. به گفته سازندگان، جمع آوری اسلحه و البته تعاملات اجتماعی نقش های اساسی در روند گیم پلی خواهند داشت ؛ تا جایی که شیوع بیماری در بازی و در منطقه مردم، ممکن است تاثیرات بسیاری برروی بازی بگذارد. Dying Light در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم های PC , PS3 , PS4 , Xbox 360 و Xbox One منتشر خواهد شد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 73 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

Thief2014logo-250x85

کم کم به نمایشگاه GamesCom هم نزدیک می شویم و در این بین خبر های مرتبط با این نمایشگاه خود نمایی می کنند . یکی از این خبر ها تریلر عنوان Thief  می باشد که بعد از انتشار باکس آرت بازی و مشخص شدن تاریخ انتشار این عنوان ، می تواند خبر خوشی برای طرفداران این بازی باشد .

در ریبوت Thief شخصیت اصلی بازی یعنی Garrett که دزدی بسیار حرفه ای می باشد بعد از مدت ها دوری از زادگاه خود ، حال به شهری که قبلا در آن جا زندگی می کرده با نام ‘The City’ باز می گردد. اما شهر را تحت حکومت یک دولت ستم گر با نام ‘The Baron’ می بیند ، همچنین این شهر توسط طاعون هم آلوده شده است ولی با این حال افراد پولدار با استفاده از نفوذ خود در دولت و ستمی که به مردم عادی می کنند ،همچنان زندگی قدرتمند و خوشی دارند و Garrett هم در نظر دارد با بهره گیری از چنین موقعیت هایی پول خوبی به جیب زده و پول دار شود !

 

 

دانلود در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 186 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
635911275
  • پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲
  • ورژن : 1.0.4
  • نویسنده مطلب : عرفان
  • قیمت : $2.99
  • سایز : 46 MB
  • شرکت سازنده : Ubisoft
  • مورد نیاز : سازگار با آیپاد تاچ،آیپد و نیاز به iOS 4.3 یا بالاتر

***جدیدترین بازی منتشر شده از سوی Ubisoft از سری بازی‌های شاهزاده‌ی پارسی

 

دانلود در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 69 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

 

xbox One

Xbox one به مانند Ps4 قابلیت ذخیره کردن و به اشتراک گذاشتن را دارا است,اما به تازگی ماکروسافت تایید کرده است که Xbox one تنها ۵ دقیقه ی آخر بازی شما را ذخیره خواهد کرد.این در حالی است که Ps4 در طرفی دیگر ۱۵ دقیقه ی آخر بازی شما را ضبط خواهد کرد.در نمایشی که در Comic-con برگزار شده Ken lobb تهیه کننده استودیوی مایکروسافت در حال بازی کردن Killer instinct  پنج دقیقه ی آخر بازی خود را ذخیره کرده و آن را در شبکه های اجتماعی به نمایش گذاشته است.در صحبتهایی که وبسایت Gamespot با Lobb انجام داده است ایشان گفته اند:

 

ایده ی ما این است که شما همیشه در حال ضبط کردن باشید.پنج دقیقه ی آخر هر بازی ای که شما انجام میدهید به طور خودکار همیشه در هارد داخلی دستگاه ذخیره خواهد شد.
بگذارید اینگونه برایتان بگویم که شما در حال درست کردن یک ویدیو هستید.اما نمیتوانید در این حین آن را متوقف کنید و پنج دقیقه ی آخر را ذخیره کنید.
بگذارید اینگونه بگویم که شما در حال آنلاین بازی کردن هستید و بهترین کار ممکن را در آن لحظه کردید.شما نمیتوانید در حین بازی کردن آنلاین بازی را متوقف کنید.
شما تنها با گفتن Xbox: Record that(ایکس باکس آن را ضبط کن) میتوانید ۳۰ ثانیه ی آخر را ضبط کنید و هر موقع که خواستید میتوانید آن را تماشا کنید.

نظر شما چیست؟آیا این قابلیت که از ps4 کمتر است میتواند در برتری کنسولی بر دیگری تاثیر بگذارد؟

عرفان بازدید : 78 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Xbox_one_white_dev_kit-600x337

براساس تصویری که در فضاهای اینترنتی پخش شده کنسول نسل بعدی ماکروسافت را میتوانید با رنگ سفید یا شیری ملاحظه بفرمایید.در ادامه میتوانید قسمتهایی از صحبتهای یکی از سازندگان کنسول را نیز مشاهده بفرمایید.

 

رنگ گورخری نیز در ابتدا در دست ساخت بود.اما از زمان ساخت نسخه ی آزمایشی تغیرات زیادی را انجام دادیم و نسخه ای که امروز مشاهده میکنید به احتمال زیاد آخرین تغیرات را دارد و در زمان انتشار به همین شکل خواهد بود.

البته منظور سازندگان از رنگ گورخری همان سیاه و سفید است.اما سوال اصلی اینجاست که آیا شما رنگ مشکی را ترجیح میدهید یا سفید؟

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

عرفان بازدید : 89 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

 

NFS-Rivials-First-Look

پایت را روی پدال گاز فشار میدهی سرعتت را بیشتر می کنی رقبا را یکی پس از دیگری از میدان به در میکنی و با خیال راحت در انتظار خط پایان هستی و اما از آن جا که هر کس خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه ، باید تاوان مسابقات غیر قانونی را هم پس بدهی و ناگهان لشگری از پلیس ها متوجه رفتار غیر قانونی تو شده و مثل یک جانی به تعقیبت می پردازند. از هر طرفی و حتی آسمان را نگاه میکنی پلیس ها را میبینی. به نظر می رسد هیچ راه فراری نیست ، آیا وقت تسلیم شدن است ؟ نه ! چرا ؟چون تو جنون سرعت و برنده شدن به هر قیمتی را داری.

مقدمه

سری بازی های Need for Speed را می توان یکی از موفق ترین و محبوب ترین عناوین ریسینگ تاریخ نامید که که با ناشری EA و با همکاری شرکت های مختلفی از جمله Black Box ، Criterion Games EA Canada ساخته شده است. اگر بخواهیم به گذشته ای دور برگردیم ، قسمت اول این سری برای اولین بار در سال ۱۹۹۴ و تحت نام Need for Speed منتشر شد. نسل پنجم کنسول ها را می توان تولد این سری نامید که حال نسل هشتم هم درهای خود را به روی این سری گشوده است. اما چه چیزی باعث شده تا سری Need for Speed متفاوت تر از یگر عناوی ریسینگ باشد ؟ بله همان طور که عده ی بسیاری نیز می توانند حدس بزنند ، مسابقات دیوانه وار ، مکان های مختلف و از همه مهم تر حضور پلیس های سمج ، این سری را در مسیری متفاوت نسبت به دیگر بازی های ریسینگ قرار داده است.

سری Need for Speed همچنین پرفروش ترین ریسینگ تاریخ در جهان و همچنین یکی از موفق ترین بازی های ویدیویی می باشد که تاکنون موفق به فروشی بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه شده است.

همه ی این نکات را گفتیم تا بدانید که با چه عنوان بزرگ و تاثیر گذاری در طول صنعت بازی های ویدیویی روبرو می باشیم .حال EA با ایده های جاه طلبانه تری نسبت به گذشته با Need for Speed Rivals بازگشته است تا یک بار دیگر همچنان بر روی مسیر موفقیت قدم بردارد و همچنین خاطرات خوش hot pursuit را که همچنان در زیر دندان هایمان مزه می کند را زنده کند.

 

  نام : Need for Speed: Rivals

سازنده : Ghost Games

با همکاری :  Criterion Games

ناشر بازی : EA

سبک بازی : Racing

پلتفرم ها : pc ، PlayStation 3  , Xbox 360 , PlayStation 4 , Xbox One

تاریخ انتشار جهانی: ۱۹ نوامبر ۲۰۱۳ ( برای کنسول های نسل فعلی و pc )

تاریخ انتشار در ایران : ۲۸ آبان ۱۳۹۲

تاریخ انتشار نسخه های PlayStation 4 , Xbox One : در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۱۳

250px Cover art of Need for Speed Rivals جنونی دوباره برای رقابت | اولین نگاه به Need for Speed: Rivals

کاور بازی

 

 

بقیه در ادامه مطلب

قالب به فروش می رسد .(با قیمت مناسب)


برای خرید با ایمیل ما تماس بگیرید



با امکان ویرایش



erfansadeghi13@yahoo.com

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
سلام، من عرفانم براي اشنايي بيش تر شما عزيزان با تكنولوژي هاي روز و اخبار بازيها و تكنولوژي و مطالب جدید اين وبلاگ را ايجاد نمودم و در خدمت شما عزيزان هستم. از همه كساني كه به اين وبـــــــــلاك مراجعه مي نماينددرخــــــــــــــواست مي كـنم كه با ارايه نـــظر وپيشنهاد وانتقاد سازنده مرا ياري نمايند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما ظرفدار کدوم می باشید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 1,740
  • بازدید کلی : 14,672
  • کدهای اختصاصی

    ایران اسکین



    تبلیغات

    در صورتی که تمایل دارید تبلیغات شما در وب ما قرار گیرد به ما ایمیل دهید


      

    -->


    ERFANSADEGHI13@YAHOO.COM