loading...
بازی و تکنولوژی
عرفان بازدید : 63 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

popshadowflame-280x80

همانطور که اطلاع دارید و در خبری نیز اعلام کردیم،شرکت Ubisoft از قسمت جدید عنوان Prince of Persia به نام The shadow and the Flame رونمایی کرد ولی فقط برای پلتفرم های iOS و Android ! حال اگر از گوشی ها یا تبلت هایی که این دو سیستم عامل را پشتیبانی میکند بهره مند هستید و میخواهید بدونید این بازی در چه سبک و سیاقی است،در ادامه ویدئوی معرفی آن را مشاهده یا دانلود کنید :

 

Prince of Persia: The Shadow and the Flame در تاریخ ۲۵ جولای عرضه خواهد شد.

 

 

دانلود ویدئو HD

دانلود ویدئو SD

عرفان بازدید : 75 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

Microsoft Confrance E3 2013 Review Gamefa (43)

از منبعی که هویتش فاش نشده است خبر میرسد که شرکت مایکروسافت در ماه آینده و در جریان نمایشگاه “گیمزکام” در آلمان کنفرانس برگزار خواهد کردگزارش ها حاکی از آن است که تعدادی از بازی ساز ها از این کنفرانس آگاه هستند و برنامه ی آن بزودی به طور عمومی اعلام خواهد شد.

سخنگوی مایکروسافت در این خصوص میگوید

ما بابت برگشتن به gamescom در سال جاری هیجان زده ایم اما در حال حاضر چیزی راجع به برنامه هایمان اعلام نکرده ایم . برای جزئیات بیشتر با من در ارتباط باشید!

گفته میشود جلسه در حدود ۱ ساعت است و در آن از Xbox One صحبت خواهد شد.

به نظر میرسد مایکروسافت در کنفرانس پیش رو تاریخ عرضه کنسول در اروپا و شاید معرفی های جدید را برای طرفداران خود داشته باشد . لازم به ذکر است از میان شرکت های معتبر پیش از این کپکام اعلام کرده است که در این نمایشگاه حضور نخواهد داشت.

عرفان بازدید : 68 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

xbox360logo0521-610

مایکروسافت  کنترلر ویژه ای را به رنگ طلایی و با جنس کروم(نوعی فلز براق) را برای عرضه در ماه آگوست معرفی کرده استاین کنترلر آخرین مدل از سری کروم مایکروسافت است که پس از مدل های آبی ، قرمز و نقره ای آن عرضه خواهد شد. قیمت این کنترلر زیبا در بریتانیا £۳۹٫۹۹ و در آمریکای شمالی $۵۴٫۹۹ اعلام شده است. مطابق دیگر کنترلر های X360 در این کنترلر نیزازاستفاده D-Pad در جهت ها استفاده شده است و فلز براق کروم این اجازه را به شما میدهد که اگر به اندازه ی کافی به آن نزدیک شوید انعکاس تصویر خود را بر روی سطح کنترلر مشاهده نمایید.  این محصول تنها ۳ماه قبل از عرضه ی Xbox One به بازار خواهد آمد و شاید کسانی که این دسته را میخرند علاقه داشتند که با کنسول جدید نیز سازگاری داسشته باشد که خوب طبعا به دلیل ساختار متفاوت کنترلر Xbox One که ۴۰ نکته ی متفاوت کوچک و بزرگ در طراحی نسبت به X360 دارد امکان پذیر نمی باشد. در زیر میتوانید دسته ی ذکر شده را مشاهده نمایید

 

 کنترلر جدید Xbox 360 معرفی شد

عرفان بازدید : 80 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

DMURyJw

بعد از آن که سونی در نمایشگاه E3 2013 در خبری جالب و غیر منتظره اعلام کرد که قیمت کنسول ps4 رقمی معادل ۳۹۹ دلار می باشد و از بازی های دست دوم هم حمایت خواهد کرد و همچنین این کنسول سیاست های مثبتی در مورد سیستم DRM خواهد داشت ، بسیاری از گیمرها به ستایش از این کنسول پرداختند و حال یکی از طرفداران خوش ذوق ، PS4 را در هشت رنگ مختلف ( طلایی ، سفید ، نقره ای ، آبی و بیشتر ) به نمایش در آورده است.

trans PS4 را در هشت رنگ مختلف ببینید

شما می توانید رنگ های مختلف مدل های ps4 را که توسط یکی از طرفداران ساخته شده است را در زیر مشاهده فرمایید :

PS4 در اواخر سال ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد.

شما به کدام یک از این رنگ های ps4 بیشتر علاقه مند هستید ؟

  رنگ های بیش تر در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 62 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

بازیهای دسته دوم بازگشتند/نیاز به آنلاین چک هر ۲۴ساعت نیست !

 

xbox One

در حالی که پیش از این نیاز به اتصال هر ۲۴ ساعت یکبار و همچنین محدودیت بازی های دست دوم موجی از نا امیدی را برای Xbox One ایجاد کرده بود مایکروسافت با اقدام مشتری مدارانه و بینظیر خود بر اساس بازخورد ها هردوی این مشکلات را کنار گذاشت دان متریک در بخشی از بیانیه خود اعلام کرده است” من به طور مستقیم نظرات خیلی از شما را گوش کردم،کامنت های شما را خواندم و به بازخورد های شما گوش کردیم. من امروز میخواهیم به خاطر همکاری شما تشکر کنم.

 

او در بخش دیگری اشاره میکند

 

بقیه در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 76 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

Image-2-the-box-PAINT1

بتازگی سایت playstationmagazine مطلبی درخصوص امکانات و سوالاتی که که ممکن است برای کاربران درخصوص PS4 پیش بیاید منتشر کرده است.در زیر میتوانید اطلاعات خوبی از PS4 و امکانات آن بدست بیاورید .درادامه شما را به دیدن اصل مطلب دعوت میکنیم. 

در توضیحات playstationmagazine چنین آمده که “دستگاه دارای حدود ۵۰۰ GB فضا برای ذخیره ی اطلاعات ،   کنترلر محبوب DUALSHOCK®۴ با باتری داخلی ، یک عدد هدست بهمراه میکروفن، کابل AC پاور،ویک کابل HDMI بهمراه یک کابل USB است.

PS4 Box Content 670x446 اطلاعاتی که بهتر است راجع به PS4 بدانید!(بخش اول)

در ادامه ی جزییات این سوال پرسیده شده که آیا میتوان هارد درایو PS4 را ارتقا داد؟:جواب مثبت است.سونی روی هارد ۵۰۰ GB خود حساب ویژه ای باز کرده اما خب  Shuhei Yoshida تائید کرده که میتوان هارد دستگاه را ارتقا داد اما هنوز هیچ اطلاعاتی از چگونگی اینکار منتشر نشده.اما احتمالا هارد از نوع SATA و ۲٫۵ اینچی مانند PS3 خواهد بود.

PS4 9 اطلاعاتی که بهتر است راجع به PS4 بدانید!(بخش اول)

 

بقیه در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 96 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

total-war-rome-2

The Creative Assembly سازنده ی بازی زیبای Total War: Rome II به تازگی سیستم مورد نیاز این عنوان را رسما برای pc منتشر کرد تا  طرفداران این سری بتوانند قبل از انتشار این بازی به چک کردن سیستم های خود بپردازند. برای مشاهده ی حداقل سیستم مورد نیاز به همراه سیستمی که برای Total War: Rome II توصیه می شود

 

می توانید به ادامه ی مطلب  مراجعه فرمایید.

عرفان بازدید : 102 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

0412

به تازگی شرکت Slightly Mad Studios تصاویری از عنوان در دست ساخت خود یعنی Project Cars منتشر کرده است که در وهله ی اول گرافیک بازی جلب نظر می کند. تصاویر را در ادامه ببینید…

 

کمتر کسی با تماشای سری تصویرهای Project Cars تعجب نکرده است! عنوانی که با گرافیک شاهکار خود خیلی ها را به خود علاقه مند کرده است.

Project Cars عنوانی با تنوع اتومبیل های بسیار زیاد است که با شبیه سازی بی عیب و نقص خود توانایی رقابت با عنوان های پر آوازه ای مثل GT 6 و Fortza 5 را از خود نشان داده است اما برای اثبات این موضوع حداقل باید تا زمان انتشار بازی صبر کرد

 

مجموعه تصاویر جدید این عنوان را در ادامه مطلب ببینید:

عرفان بازدید : 71 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

wiiu21

بسیاری از ما Nintendo و کنسول قابل حملش Wii U را میشناسیم.این کنسول همان دستگاهی است که EA برای ساخت بازیهایش شرط فروش کنسول را به میان آورد.احتمالا خیلی از شما میخواهید بدانید که چه بازیهایی میخواهد در آینده برای این پلتفرم عرضه شود. در اینجا لیست حدود ۷۰ بازی که قرار است برای کنسول کم فروغ Wii U عرضه می شوند آماده شده است  و البته این لیست مربوط به سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۳ است که در ادامه میتوانید آن را ببینید.

لیست عناوینی که برای Wii U عرضه میشوند:

 

در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 90 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

TheOrderlogo

The Order: 1866 یکی از بازی های نمایشگاه E3 امسال بود که در کنفرانس مطبوعاتی سونی به نمایش در آمد و قرار است به طور انحصاری برای ps4 عرضه شود. اما تاکنون به غیر از یک تریلرکوتاه و مبهم چیز خاصی در مورد این بازی نمی دانیم و حتی مشخص نشده که سبک این بازی اول شخص است و یا سوم شخص ؟ ولی حال به لطف وبلاگ رسمی PlayStation اطلاعات بسیار جالب و مفیدی از گیم پلی این بازی فاش شده است که در ادامه می توانید مشاهده فرمایید.

 

 بقیه در ادامه مطلب

قالب به فروش می رسد .(با قیمت مناسب)


برای خرید با ایمیل ما تماس بگیرید



با امکان ویرایش



erfansadeghi13@yahoo.com

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
سلام، من عرفانم براي اشنايي بيش تر شما عزيزان با تكنولوژي هاي روز و اخبار بازيها و تكنولوژي و مطالب جدید اين وبلاگ را ايجاد نمودم و در خدمت شما عزيزان هستم. از همه كساني كه به اين وبـــــــــلاك مراجعه مي نماينددرخــــــــــــــواست مي كـنم كه با ارايه نـــظر وپيشنهاد وانتقاد سازنده مرا ياري نمايند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما ظرفدار کدوم می باشید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 1,736
  • بازدید کلی : 14,668
  • کدهای اختصاصی

    ایران اسکین



    تبلیغات

    در صورتی که تمایل دارید تبلیغات شما در وب ما قرار گیرد به ما ایمیل دهید


      

    -->


    ERFANSADEGHI13@YAHOO.COM