loading...
بازی و تکنولوژی
عرفان بازدید : 98 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Forza-5

به تازگی استودیو مشهور Turn 10 اقدام به انتشار اطلاعاتی در خصوص عنوان انحصاری Forza Motorsport 5 کرده است که علاوه بر این اطلاعات تازه به انتشار رسیده،لازم به ذکر است که دو اتومبیل کلاسیک جدید به لیست خودروهای عنوان FM 5 افزوده شده اند.

از آنجا که چندی پیش شرکت مایکروسافت با صراحت اعلام کرد که عنوان Forza Motorsport 5 به همره چندین عنوان دیگر در نمایشگاه Gamescom سال ۲۰۱۳ میلادی قابل بازی می باشد،به تازگی اطلاعاتی در خصوص این عنوان شبیه ساز رانندگی از سوی استودیو پرافتخار Turn 10 منتشر شده که علاوه بر آنکه در ادامه میتوانید شاهد این اطلاعات باشید،لازم به ذکر است که دو اتومبیل کلاسیک جدید با نام های Laguna Seca و Spa Francorchamps به لیست خودروهای قابل بازی این عنوان موردانتظار،افزوده شده و تعداد اتومبیل های کلاسیک در این عنوان به شکل قابل توجهی در کنار خودروهای لوکس و مدرن افزایش یافته که بدون تردید این امر میتواند از جمله نکات قوت این بازی لانچ کنسول Xbox One محسوب گردد.

در طی اطلاعات که مسئولان استودیو Turn 10 منتشر نموده انند میتوان به خبری در خصوص خلق اتومبیل های واقع گرایانه اشاره داشت که اعضای این تیم اظهار داشته اند که;در خلق تایرهای خودروهای عنوان Forza Motorsport 5،از تجربیات و همراهی شرکت Calspan بهره برده اند که در واقع آقای “دن گرین اوالت” در مورد بحث شبیه سازی اعلام کرد:

 

بفبه در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 79 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

ryse_son_of_rome_game-1920x1200

مایکروسافت به تازگی تریلر جدیدی مربوط به Xbox One را منتشر کرده است که در این تریلر می توانیم نمایی از بازی های xbox one را ببینیم. همچنین در این تریلر مایکروسافت ادعا کرده است که بهترین بازی ها برای Xbox One می باشد. در ادامه مایکروسافت یک لیست مفصل از بازی هایی که قرار است برای Xbox One بیاید را هم منتشر کرده که می توانید در ادامه مشاهده فرمایید.

 

در این تریلر شرح داده شده است :

با دارا بودن انحصاری های بلاک استار ، فرنچاینز های جدید ، بازی هایی مولتی پلتفرمی که بر روی xbox one دارای محتویات انحصاری می باشند و همچنین دسترسی سریع تر به محتویات قابل دانلود بازی ها ، بهترین بازی ها برای کنسول Xbox One می باشد.

همچنین به گفته ی مایکروسافت ، بسیاری از طرفداران xbox ، این سوال برایشان پیش آمده بود که چه بازی هایی برای xbox one خواهد آمد و این شرکت نیز در جواب اعلام کرده است :

 

بقیه در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 63 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

popshadowflame-280x80

همانطور که اطلاع دارید و در خبری نیز اعلام کردیم،شرکت Ubisoft از قسمت جدید عنوان Prince of Persia به نام The shadow and the Flame رونمایی کرد ولی فقط برای پلتفرم های iOS و Android ! حال اگر از گوشی ها یا تبلت هایی که این دو سیستم عامل را پشتیبانی میکند بهره مند هستید و میخواهید بدونید این بازی در چه سبک و سیاقی است،در ادامه ویدئوی معرفی آن را مشاهده یا دانلود کنید :

 

Prince of Persia: The Shadow and the Flame در تاریخ ۲۵ جولای عرضه خواهد شد.

 

 

دانلود ویدئو HD

دانلود ویدئو SD

عرفان بازدید : 75 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

Microsoft Confrance E3 2013 Review Gamefa (43)

از منبعی که هویتش فاش نشده است خبر میرسد که شرکت مایکروسافت در ماه آینده و در جریان نمایشگاه “گیمزکام” در آلمان کنفرانس برگزار خواهد کردگزارش ها حاکی از آن است که تعدادی از بازی ساز ها از این کنفرانس آگاه هستند و برنامه ی آن بزودی به طور عمومی اعلام خواهد شد.

سخنگوی مایکروسافت در این خصوص میگوید

ما بابت برگشتن به gamescom در سال جاری هیجان زده ایم اما در حال حاضر چیزی راجع به برنامه هایمان اعلام نکرده ایم . برای جزئیات بیشتر با من در ارتباط باشید!

گفته میشود جلسه در حدود ۱ ساعت است و در آن از Xbox One صحبت خواهد شد.

به نظر میرسد مایکروسافت در کنفرانس پیش رو تاریخ عرضه کنسول در اروپا و شاید معرفی های جدید را برای طرفداران خود داشته باشد . لازم به ذکر است از میان شرکت های معتبر پیش از این کپکام اعلام کرده است که در این نمایشگاه حضور نخواهد داشت.

عرفان بازدید : 102 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

0412

به تازگی شرکت Slightly Mad Studios تصاویری از عنوان در دست ساخت خود یعنی Project Cars منتشر کرده است که در وهله ی اول گرافیک بازی جلب نظر می کند. تصاویر را در ادامه ببینید…

 

کمتر کسی با تماشای سری تصویرهای Project Cars تعجب نکرده است! عنوانی که با گرافیک شاهکار خود خیلی ها را به خود علاقه مند کرده است.

Project Cars عنوانی با تنوع اتومبیل های بسیار زیاد است که با شبیه سازی بی عیب و نقص خود توانایی رقابت با عنوان های پر آوازه ای مثل GT 6 و Fortza 5 را از خود نشان داده است اما برای اثبات این موضوع حداقل باید تا زمان انتشار بازی صبر کرد

 

مجموعه تصاویر جدید این عنوان را در ادامه مطلب ببینید:

عرفان بازدید : 71 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

wiiu21

بسیاری از ما Nintendo و کنسول قابل حملش Wii U را میشناسیم.این کنسول همان دستگاهی است که EA برای ساخت بازیهایش شرط فروش کنسول را به میان آورد.احتمالا خیلی از شما میخواهید بدانید که چه بازیهایی میخواهد در آینده برای این پلتفرم عرضه شود. در اینجا لیست حدود ۷۰ بازی که قرار است برای کنسول کم فروغ Wii U عرضه می شوند آماده شده است  و البته این لیست مربوط به سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۳ است که در ادامه میتوانید آن را ببینید.

لیست عناوینی که برای Wii U عرضه میشوند:

 

در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 90 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

TheOrderlogo

The Order: 1866 یکی از بازی های نمایشگاه E3 امسال بود که در کنفرانس مطبوعاتی سونی به نمایش در آمد و قرار است به طور انحصاری برای ps4 عرضه شود. اما تاکنون به غیر از یک تریلرکوتاه و مبهم چیز خاصی در مورد این بازی نمی دانیم و حتی مشخص نشده که سبک این بازی اول شخص است و یا سوم شخص ؟ ولی حال به لطف وبلاگ رسمی PlayStation اطلاعات بسیار جالب و مفیدی از گیم پلی این بازی فاش شده است که در ادامه می توانید مشاهده فرمایید.

 

 بقیه در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 66 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

 

xbox-one-console-kinect-controller

همانطور که پیش از این اعلام شد، مرجع خبری تحلیلی یورو گیمر نسبت به تهیه لیست بازی های تایید شده برای کنسول های نسل بعد سونی و مایکروسافت اقدام کرده است. پیش از این لیست بازی های سونی را ارائه دادیم. حال می توانید در ادامه مطلب لیست بازی های Xbox One را مشاهده کنید.

اولین چیزی که در لیست بازی های Xbox One خودنمایی می کند، بازی های انحصاری این کنسول قدرتمند است که حداقل این گونه به نظر می رسد که در نخستین سال از نظر کمیت عناوین انحصاری از PS4 جلو افتاده. اما در بخش عناوین مالتی پلتفرم می توان به بازی TitalFall اشاره کرد که توسط خالقان Medal of Honor و Modern Warfare تنها برای X360 / Xbox One / PC عرضه خواهد. در مورد لیست عناوین انحصاری هم توضیحات زیادی نمی توان داد چرا که نام سازندگان و خودشان و نمایش های تبلیغاتی آن ها تاحدودی گویای سطح این بازی هاست. البته شاید بتوان به عنوان Ryse: SoR اشاره داشت که اولین همکاری کرایتک با مایکروسافت محسوب می شود. همچنین بازی Dead Rising 3 که بر خلاف قسمت های گذشته اش این بار در انحصار یک کنسول قرار خواهد خواهد گرفت.

لیست بازی های Xbox One که تا تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۱۳ برای این کنسول تایید شده اند:

 

در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 71 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

 

PS4

سایت یورو گیمر طی اقدامی جالب دست به تهیه ی لیستی زده که تمام عناوینی مقرر است تا بر روی کنسول خانگی نسل بعد سونی یعنی Play Station 4 عرضه شود را تهیه کرده که می توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

همانطور که مشاهده می کنید تا به امروز تنها ۷ بازی انحصاری برای کنسول PS4 تایید شده که در قیاس با رقیبش یعنی Xbox One از نظر کمیت یک گام عقب تر است اما یوروگیمر به این موضوع هم اشاره داشته که در نخستین سال عرضه این کنسول PS4 بیست بازی بیشتر نسبت به X1 خواهد داشت. علاوه بر این ها دو عنوان MMO با نام های Final Fantasy 14: A Realm Reborn and DC Universe Online باعث شده تا این کنسول در بخش بازی های آنلاین برابر کنسول جدید مایکروسافت حرف زیادی برای گفتن داشته باشید.

لیست بازی های PS4 که تا تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۱۳ برای این کنسول تایید شده اند :

 

 در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 56 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (1)
قالب به فروش می رسد .(با قیمت مناسب)


برای خرید با ایمیل ما تماس بگیرید



با امکان ویرایش



erfansadeghi13@yahoo.com

درباره ما
Profile Pic
سلام، من عرفانم براي اشنايي بيش تر شما عزيزان با تكنولوژي هاي روز و اخبار بازيها و تكنولوژي و مطالب جدید اين وبلاگ را ايجاد نمودم و در خدمت شما عزيزان هستم. از همه كساني كه به اين وبـــــــــلاك مراجعه مي نماينددرخــــــــــــــواست مي كـنم كه با ارايه نـــظر وپيشنهاد وانتقاد سازنده مرا ياري نمايند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما ظرفدار کدوم می باشید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 1,698
  • بازدید کلی : 14,630
  • کدهای اختصاصی

    ایران اسکین



    تبلیغات

    در صورتی که تمایل دارید تبلیغات شما در وب ما قرار گیرد به ما ایمیل دهید


      

    -->


    ERFANSADEGHI13@YAHOO.COM