loading...
بازی و تکنولوژی
عرفان بازدید : 80 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

xboxOne_UI_CMYK_Store

Microsoft با تمام نیروی خود برای چشنواره ی سالانه ی Gamescom در آلمان شرکت کرده است. تا الان اخبار زیادی در باره ی این کنسول منتشر شده است. هم اکنون تصاویری از رابط کاربری Xbox One منتشر شده است که شما می توانید آن را در ادامه مشاهده نمایید.

این تصاویر در زیر قابل مشاهده هستند:

xboxOne UI CMYK home GamesCon 250x140 Gamescom 2013:تصاویری از رابط کاربری کنسول Xbox One منتشر شد xboxOne UI CMYK pins 250x140 Gamescom 2013:تصاویری از رابط کاربری کنسول Xbox One منتشر شد xboxOne UI CMYK Store 250x140 Gamescom 2013:تصاویری از رابط کاربری کنسول Xbox One منتشر شد xboxOne Ready to play copy 250x140 Gamescom 2013:تصاویری از رابط کاربری کنسول Xbox One منتشر شد Forza  deadmau5 screenFINAL 250x140 Gamescom 2013:تصاویری از رابط کاربری کنسول Xbox One منتشر شد

عرفان بازدید : 72 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

fifa-14_1

دقایقی پیش بود که مایکروسافت اعلام کرد میتوانید با خرید یک Xbox One در اروپا یک نسخه از فیفا ۱۴ نیز رایگان دریافت کنید.حال به تازگی تصویر این باندل منتشر شده که میتوانید آن را مشاهده نمایید.

 

50361324851192540627 Gamescom 2013:تصویری از باندل Fifa 14 مخصوص Xbox One منتشر شد

عرفان بازدید : 80 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

ryse_son_of_rome_game-1920x1200

مایکروسافت به تازگی تریلر جدیدی مربوط به Xbox One را منتشر کرده است که در این تریلر می توانیم نمایی از بازی های xbox one را ببینیم. همچنین در این تریلر مایکروسافت ادعا کرده است که بهترین بازی ها برای Xbox One می باشد. در ادامه مایکروسافت یک لیست مفصل از بازی هایی که قرار است برای Xbox One بیاید را هم منتشر کرده که می توانید در ادامه مشاهده فرمایید.

 

در این تریلر شرح داده شده است :

با دارا بودن انحصاری های بلاک استار ، فرنچاینز های جدید ، بازی هایی مولتی پلتفرمی که بر روی xbox one دارای محتویات انحصاری می باشند و همچنین دسترسی سریع تر به محتویات قابل دانلود بازی ها ، بهترین بازی ها برای کنسول Xbox One می باشد.

همچنین به گفته ی مایکروسافت ، بسیاری از طرفداران xbox ، این سوال برایشان پیش آمده بود که چه بازی هایی برای xbox one خواهد آمد و این شرکت نیز در جواب اعلام کرده است :

 

بقیه در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 77 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

xbox-one-logo-wallpaper

به تازگی آقای “آلبرت پنالو” از سوی شرکت صاحب نام مایکروسافت لحظاتی پیش در حساب شخصی خود در تویتر اعلام نمود کنسول Xbox One ساکت تر از مدل اسلیم تازه رونمایی شده ی کنسول Xbox 360 می باشد و حتی در این بین،وی به فن این کنسول لقب “مرده ی ساکت” را بخشیده که یقینا این ویژگی میتواند یکی از نقاط قوت این کنسول نسل هشتمی محسوب گردد.

یکی از مشکلاتی که دارندگان کنسول های خانگی Xbox 360 از سال های اول عرضه ی این کنسول دست و پنجه نرم می کردند،صداهای بسیار گوشخراش مدل های آرکید و الایت این سری کنسول های خانگی نسل هفتم بوده و از آنجا که کمپانی صاحب نام مایکروسافت این ویژگی را در جدیدترین مدل این کنسول ها تحت عنوان “اسلیم” رفع کرد،حال به تازگی آقای “البرت پنالو”،لحظاتی پیش در حساب شخصی تویتر خود اعلام کرده که;کنسول Xbox One بی صدا تر از مدل تازه معرفی شده ی اسلیم سری کنسول های Xbox 360 بوده که در این بین آقای پنالو به فن این کنسول نسل هشتم،لقب “مرده ی ساکت” را اهدا کرده است.

درواقع این خبر از زمانی مطرح شد که یکی از طرفداران سری کنسول های خانگی Xbox،در حساب شخصی آقای پنالو سوالی مبنی بر “آیا فن کنسول Xbox One با صدا همراه بوده؟” جویا شد که در این بین این شخص با چنین جوابی از سوی “آلبرت پنالو” مواجه شد:

این مرده ی ساکت است ! ساکت تر از مدل باریک اسلیم کنسول Xbox 360 …

به هر حال این ویژگی یکی از نقاط قوت کنسول نسل بعد مایکروسافت به حساب می آید.

New Look Xbox 360 614x239 با کنسول Xbox One،سکوت واقعی را تجربه کنید !

Xbox One بی صدا تر از این کنسول …

عرفان بازدید : 69 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

 

xbox One

Xbox one به مانند Ps4 قابلیت ذخیره کردن و به اشتراک گذاشتن را دارا است,اما به تازگی ماکروسافت تایید کرده است که Xbox one تنها ۵ دقیقه ی آخر بازی شما را ذخیره خواهد کرد.این در حالی است که Ps4 در طرفی دیگر ۱۵ دقیقه ی آخر بازی شما را ضبط خواهد کرد.در نمایشی که در Comic-con برگزار شده Ken lobb تهیه کننده استودیوی مایکروسافت در حال بازی کردن Killer instinct  پنج دقیقه ی آخر بازی خود را ذخیره کرده و آن را در شبکه های اجتماعی به نمایش گذاشته است.در صحبتهایی که وبسایت Gamespot با Lobb انجام داده است ایشان گفته اند:

 

ایده ی ما این است که شما همیشه در حال ضبط کردن باشید.پنج دقیقه ی آخر هر بازی ای که شما انجام میدهید به طور خودکار همیشه در هارد داخلی دستگاه ذخیره خواهد شد.
بگذارید اینگونه برایتان بگویم که شما در حال درست کردن یک ویدیو هستید.اما نمیتوانید در این حین آن را متوقف کنید و پنج دقیقه ی آخر را ذخیره کنید.
بگذارید اینگونه بگویم که شما در حال آنلاین بازی کردن هستید و بهترین کار ممکن را در آن لحظه کردید.شما نمیتوانید در حین بازی کردن آنلاین بازی را متوقف کنید.
شما تنها با گفتن Xbox: Record that(ایکس باکس آن را ضبط کن) میتوانید ۳۰ ثانیه ی آخر را ضبط کنید و هر موقع که خواستید میتوانید آن را تماشا کنید.

نظر شما چیست؟آیا این قابلیت که از ps4 کمتر است میتواند در برتری کنسولی بر دیگری تاثیر بگذارد؟

عرفان بازدید : 78 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Xbox_one_white_dev_kit-600x337

براساس تصویری که در فضاهای اینترنتی پخش شده کنسول نسل بعدی ماکروسافت را میتوانید با رنگ سفید یا شیری ملاحظه بفرمایید.در ادامه میتوانید قسمتهایی از صحبتهای یکی از سازندگان کنسول را نیز مشاهده بفرمایید.

 

رنگ گورخری نیز در ابتدا در دست ساخت بود.اما از زمان ساخت نسخه ی آزمایشی تغیرات زیادی را انجام دادیم و نسخه ای که امروز مشاهده میکنید به احتمال زیاد آخرین تغیرات را دارد و در زمان انتشار به همین شکل خواهد بود.

البته منظور سازندگان از رنگ گورخری همان سیاه و سفید است.اما سوال اصلی اینجاست که آیا شما رنگ مشکی را ترجیح میدهید یا سفید؟

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

عرفان بازدید : 141 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

در روز ۲۱ می سال ۲۰۱۳ در مراسمی  ویژه کمپانی بزرگ مایکروسافت  در اقدامی جالب از کنسول نسل هشتم خود تحت عنوان « XBOX ONE » پرده برداری کرد. کنسولی عظیم الجثه و با طراحی کلاسیک و شیک درست مثل یک کادیلاک قدرتمند. حال با گذشت اندک مدتی و در اختیار قرار گرفتن سخت افزار کنسول در دست عده ای از کارشناسان میتوانیم تحلیل هایی از این طراحی و معماری سخت افزاری این کنسول داشته باشیم.

 

جزییات در ادامه مطلب 

 

عرفان بازدید : 75 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

Microsoft Confrance E3 2013 Review Gamefa (43)

از منبعی که هویتش فاش نشده است خبر میرسد که شرکت مایکروسافت در ماه آینده و در جریان نمایشگاه “گیمزکام” در آلمان کنفرانس برگزار خواهد کردگزارش ها حاکی از آن است که تعدادی از بازی ساز ها از این کنفرانس آگاه هستند و برنامه ی آن بزودی به طور عمومی اعلام خواهد شد.

سخنگوی مایکروسافت در این خصوص میگوید

ما بابت برگشتن به gamescom در سال جاری هیجان زده ایم اما در حال حاضر چیزی راجع به برنامه هایمان اعلام نکرده ایم . برای جزئیات بیشتر با من در ارتباط باشید!

گفته میشود جلسه در حدود ۱ ساعت است و در آن از Xbox One صحبت خواهد شد.

به نظر میرسد مایکروسافت در کنفرانس پیش رو تاریخ عرضه کنسول در اروپا و شاید معرفی های جدید را برای طرفداران خود داشته باشد . لازم به ذکر است از میان شرکت های معتبر پیش از این کپکام اعلام کرده است که در این نمایشگاه حضور نخواهد داشت.

عرفان بازدید : 68 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

xbox360logo0521-610

مایکروسافت  کنترلر ویژه ای را به رنگ طلایی و با جنس کروم(نوعی فلز براق) را برای عرضه در ماه آگوست معرفی کرده استاین کنترلر آخرین مدل از سری کروم مایکروسافت است که پس از مدل های آبی ، قرمز و نقره ای آن عرضه خواهد شد. قیمت این کنترلر زیبا در بریتانیا £۳۹٫۹۹ و در آمریکای شمالی $۵۴٫۹۹ اعلام شده است. مطابق دیگر کنترلر های X360 در این کنترلر نیزازاستفاده D-Pad در جهت ها استفاده شده است و فلز براق کروم این اجازه را به شما میدهد که اگر به اندازه ی کافی به آن نزدیک شوید انعکاس تصویر خود را بر روی سطح کنترلر مشاهده نمایید.  این محصول تنها ۳ماه قبل از عرضه ی Xbox One به بازار خواهد آمد و شاید کسانی که این دسته را میخرند علاقه داشتند که با کنسول جدید نیز سازگاری داسشته باشد که خوب طبعا به دلیل ساختار متفاوت کنترلر Xbox One که ۴۰ نکته ی متفاوت کوچک و بزرگ در طراحی نسبت به X360 دارد امکان پذیر نمی باشد. در زیر میتوانید دسته ی ذکر شده را مشاهده نمایید

 

 کنترلر جدید Xbox 360 معرفی شد

عرفان بازدید : 80 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

DMURyJw

بعد از آن که سونی در نمایشگاه E3 2013 در خبری جالب و غیر منتظره اعلام کرد که قیمت کنسول ps4 رقمی معادل ۳۹۹ دلار می باشد و از بازی های دست دوم هم حمایت خواهد کرد و همچنین این کنسول سیاست های مثبتی در مورد سیستم DRM خواهد داشت ، بسیاری از گیمرها به ستایش از این کنسول پرداختند و حال یکی از طرفداران خوش ذوق ، PS4 را در هشت رنگ مختلف ( طلایی ، سفید ، نقره ای ، آبی و بیشتر ) به نمایش در آورده است.

trans PS4 را در هشت رنگ مختلف ببینید

شما می توانید رنگ های مختلف مدل های ps4 را که توسط یکی از طرفداران ساخته شده است را در زیر مشاهده فرمایید :

PS4 در اواخر سال ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد.

شما به کدام یک از این رنگ های ps4 بیشتر علاقه مند هستید ؟

  رنگ های بیش تر در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 62 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

بازیهای دسته دوم بازگشتند/نیاز به آنلاین چک هر ۲۴ساعت نیست !

 

xbox One

در حالی که پیش از این نیاز به اتصال هر ۲۴ ساعت یکبار و همچنین محدودیت بازی های دست دوم موجی از نا امیدی را برای Xbox One ایجاد کرده بود مایکروسافت با اقدام مشتری مدارانه و بینظیر خود بر اساس بازخورد ها هردوی این مشکلات را کنار گذاشت دان متریک در بخشی از بیانیه خود اعلام کرده است” من به طور مستقیم نظرات خیلی از شما را گوش کردم،کامنت های شما را خواندم و به بازخورد های شما گوش کردیم. من امروز میخواهیم به خاطر همکاری شما تشکر کنم.

 

او در بخش دیگری اشاره میکند

 

بقیه در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 76 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

Image-2-the-box-PAINT1

بتازگی سایت playstationmagazine مطلبی درخصوص امکانات و سوالاتی که که ممکن است برای کاربران درخصوص PS4 پیش بیاید منتشر کرده است.در زیر میتوانید اطلاعات خوبی از PS4 و امکانات آن بدست بیاورید .درادامه شما را به دیدن اصل مطلب دعوت میکنیم. 

در توضیحات playstationmagazine چنین آمده که “دستگاه دارای حدود ۵۰۰ GB فضا برای ذخیره ی اطلاعات ،   کنترلر محبوب DUALSHOCK®۴ با باتری داخلی ، یک عدد هدست بهمراه میکروفن، کابل AC پاور،ویک کابل HDMI بهمراه یک کابل USB است.

PS4 Box Content 670x446 اطلاعاتی که بهتر است راجع به PS4 بدانید!(بخش اول)

در ادامه ی جزییات این سوال پرسیده شده که آیا میتوان هارد درایو PS4 را ارتقا داد؟:جواب مثبت است.سونی روی هارد ۵۰۰ GB خود حساب ویژه ای باز کرده اما خب  Shuhei Yoshida تائید کرده که میتوان هارد دستگاه را ارتقا داد اما هنوز هیچ اطلاعاتی از چگونگی اینکار منتشر نشده.اما احتمالا هارد از نوع SATA و ۲٫۵ اینچی مانند PS3 خواهد بود.

PS4 9 اطلاعاتی که بهتر است راجع به PS4 بدانید!(بخش اول)

 

بقیه در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 71 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

wiiu21

بسیاری از ما Nintendo و کنسول قابل حملش Wii U را میشناسیم.این کنسول همان دستگاهی است که EA برای ساخت بازیهایش شرط فروش کنسول را به میان آورد.احتمالا خیلی از شما میخواهید بدانید که چه بازیهایی میخواهد در آینده برای این پلتفرم عرضه شود. در اینجا لیست حدود ۷۰ بازی که قرار است برای کنسول کم فروغ Wii U عرضه می شوند آماده شده است  و البته این لیست مربوط به سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۳ است که در ادامه میتوانید آن را ببینید.

لیست عناوینی که برای Wii U عرضه میشوند:

 

در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 66 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

 

xbox-one-console-kinect-controller

همانطور که پیش از این اعلام شد، مرجع خبری تحلیلی یورو گیمر نسبت به تهیه لیست بازی های تایید شده برای کنسول های نسل بعد سونی و مایکروسافت اقدام کرده است. پیش از این لیست بازی های سونی را ارائه دادیم. حال می توانید در ادامه مطلب لیست بازی های Xbox One را مشاهده کنید.

اولین چیزی که در لیست بازی های Xbox One خودنمایی می کند، بازی های انحصاری این کنسول قدرتمند است که حداقل این گونه به نظر می رسد که در نخستین سال از نظر کمیت عناوین انحصاری از PS4 جلو افتاده. اما در بخش عناوین مالتی پلتفرم می توان به بازی TitalFall اشاره کرد که توسط خالقان Medal of Honor و Modern Warfare تنها برای X360 / Xbox One / PC عرضه خواهد. در مورد لیست عناوین انحصاری هم توضیحات زیادی نمی توان داد چرا که نام سازندگان و خودشان و نمایش های تبلیغاتی آن ها تاحدودی گویای سطح این بازی هاست. البته شاید بتوان به عنوان Ryse: SoR اشاره داشت که اولین همکاری کرایتک با مایکروسافت محسوب می شود. همچنین بازی Dead Rising 3 که بر خلاف قسمت های گذشته اش این بار در انحصار یک کنسول قرار خواهد خواهد گرفت.

لیست بازی های Xbox One که تا تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۱۳ برای این کنسول تایید شده اند:

 

در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 71 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

 

PS4

سایت یورو گیمر طی اقدامی جالب دست به تهیه ی لیستی زده که تمام عناوینی مقرر است تا بر روی کنسول خانگی نسل بعد سونی یعنی Play Station 4 عرضه شود را تهیه کرده که می توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

همانطور که مشاهده می کنید تا به امروز تنها ۷ بازی انحصاری برای کنسول PS4 تایید شده که در قیاس با رقیبش یعنی Xbox One از نظر کمیت یک گام عقب تر است اما یوروگیمر به این موضوع هم اشاره داشته که در نخستین سال عرضه این کنسول PS4 بیست بازی بیشتر نسبت به X1 خواهد داشت. علاوه بر این ها دو عنوان MMO با نام های Final Fantasy 14: A Realm Reborn and DC Universe Online باعث شده تا این کنسول در بخش بازی های آنلاین برابر کنسول جدید مایکروسافت حرف زیادی برای گفتن داشته باشید.

لیست بازی های PS4 که تا تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۱۳ برای این کنسول تایید شده اند :

 

 در ادامه مطلب

عرفان بازدید : 104 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

20130611_playstation_4

سونی در یک مصاحبه ی مطبوعاتی به مناسبت کنفرانس مطبوعاتی خود در E3 در امروز ، جزییات جالبی را از مشخصات سخت افزاری PlayStation 4 ، قیمت لوازم جانبی این کنسول و بیشتر را فاش کرده است که در ادامه می توانید مشاهده فرمایید.

 

رنگ اولیه ی کنسول PlayStation 4 رسما با نام “Jet Black” نامیده خواهد شد و اولین مدلی که قرار است از این کنسول در سرتاسر جهان عرضه شود با نام CUH-1000A شناخته می شود.

بدنه ی این کنسول نیز کاملا روشن و سبک طراحی شده است .

زمانی که کنسول روشن باشد نشانگر قدرت با رنگ آبی خواهد درخشید و شما می توانید به آسانی این کنسول را در دو موقعیت افقی و عمودی قرار بدهید که باعث پنهان کردن کابل ها هم خواهد شد.

لوازم جانبی این کنسول نیز شامل یک کنترل بی سیم DualShock 4 با قیمت ( RRP $59/€۵۹/£۵۴)  ) در مناطق مختلف جهان می باشد و قیمت PlayStation Camera هم (US$59/€۴۹/£۴۴) خواهد بود.

در حالی که فعلا لاین آپ ps4 تایید نشده است ولی بنا بر اعلام سونی ۱۱۰ بازی در حال ساخته شدن بر روی این کنسول است و تعدادی از سازندگان بازی توانسته اند که برنامه هایی که برای سیستم های خود دارند را از ۱۲۶ به ۵۰۵ افزایش دهند. ۳۰ بازی نیز در ۱۲ استدیوی first-party در حال ساخته شدن می باشد و از بین این بازی ها، ۲۰ تای آن هم در عرض یک سال از انتشار این کنسول در دسترس خواهد بود.

اگر چه مشخصات نهایی این کنسول مدام در حال تغییر می باشد ، ولی این کنسول ظاهرا در حالت استاندارد دارای یک هارد۵۰۰GV HDD خواهد بود که البته مقداری از این حافظه هم به اشغال نرم افزار هایی که در کنسول ps4 است در خواهد آمد.

در ادامه مطلب می توانید یک جدول از برخی مشخصات این کنسول را مشاهده فرمایید :

 

عرفان بازدید : 56 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (1)
عرفان بازدید : 128 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دقایقی پیش و در کنفرانس خبری مایکروسافت، کنسول جدید این این شرکت با نام XBOX ONE رونمایی شد! این کنسول که به نوعی وارث تاج و تخت پادشاهی Xbox 360 محسوب می‌شود، دارای قابلیت‌های متفاوتی می‌باشد که در ادامه به چندی از آن‌ها که در اوایل کنفرانس اعلام شدند، اشاره می‌کنیم.

xbox 0039 کنسول نسل بعد مایکروسافت رونمایی شد؛ به XBOX ONE خوش‌آمد بگویید!

 

رونمایی کنسول مانند بسیاری از برنامه‌های مایکروسافت توسط Don Matrick صورت گرفت. وی ابتدا در رابطه با چگونگی تغییر کاربری و انقلاب اتاق‌های نشیمن صحبت کرد و افزود که این روزها اتاق نشیمن نه تنها محلی برای دور هم جمع شدن اعضای خانواده است، بلکه محلی برای گردآوری تمامی علایق آن‌ها نیز می‌باشد. وی سپس با گفتن Xbox On کنسول نسل هشتمی مایکروسافت را روشن می‌کند!
این مسئله بیان‌گر این است که Xbox One از قابلیت کنترل صدا (چیزی شبیه به کینکت اما با قدرت بالاتر) و هم‌چنین سیستم کنترل سرگرمی نوینی برخوردار خواهد بود. واسط کاربری بی‌نظیر One این اجازه را به شما می‌دهد تا به راحتی بین بخش‌های مختلف کنسول سوئیچ کرده و از انجام کارهای روزانه خود لذت ببرید. هم‌چنین تا این لحظه در کنفرانس دیده شده که کنسول به فناوری شبیه به SmartGlass مجهز می‌باشد و به راحتی توسط دیگر Deviceها قابل کنترل می‌باشد.

در ادامه می‌توانید تصاویری از این کنسول را مشاهده کنید:

xbox 0038 کنسول نسل بعد مایکروسافت رونمایی شد؛ به XBOX ONE خوش‌آمد بگویید!

قالب به فروش می رسد .(با قیمت مناسب)


برای خرید با ایمیل ما تماس بگیرید



با امکان ویرایش



erfansadeghi13@yahoo.com

درباره ما
Profile Pic
سلام، من عرفانم براي اشنايي بيش تر شما عزيزان با تكنولوژي هاي روز و اخبار بازيها و تكنولوژي و مطالب جدید اين وبلاگ را ايجاد نمودم و در خدمت شما عزيزان هستم. از همه كساني كه به اين وبـــــــــلاك مراجعه مي نماينددرخــــــــــــــواست مي كـنم كه با ارايه نـــظر وپيشنهاد وانتقاد سازنده مرا ياري نمايند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما ظرفدار کدوم می باشید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 1,743
  • بازدید کلی : 14,675
  • کدهای اختصاصی

    ایران اسکین



    تبلیغات

    در صورتی که تمایل دارید تبلیغات شما در وب ما قرار گیرد به ما ایمیل دهید


      

    -->


    ERFANSADEGHI13@YAHOO.COM